Alles van KPN loopt op lage snelheden vergeleken met wat je ervoor betaalt en vergeleken de concurrentie.. Maar het netwerk is wel veel stabieler dan andere netwerken zoals BBNED, en daar betaal je ook voor..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:05 schreef ScarFace- het volgende:
Gaan die idioten dan nooit hun snelheden omhoog gooien!![]()
Die reclames ook daar word toch niemand blij van.
Gooi gewoon die snelheid omhoog 4mbithet snelste abonnement.
En 0.25mbit upen maar bellen of we niet voor een tientje onbeperkt willen bellen.
Snel surfen en bellen hebben we maar tering die snelheden zijn achterhaald![]()
OMHOOG DIE SNELHEDEN!!!
Oh? Dan zou je fok! niet eens kunnen lezen, aangezien je deze data toch downloadt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef Markster het volgende:
Ik ga ook kpn nemen hoor, met televisie en alles in een. Ik heb liever een wat langzamer (8mbit) maar stabiele verbinding, dan snel (20mbit) en instabiel.
DOwnloaden doe ik toch niet
Like doh.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Oh? Dan zou je fok! niet eens kunnen lezen, aangezien je deze data toch downloadt.
Televisiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:18 schreef Markster het volgende:
Ik ga ook kpn nemen hoor, met televisie en alles in een. Ik heb liever een wat langzamer (8mbit) maar stabiele verbinding, dan snel (20mbit) en instabiel.
DOwnloaden doe ik toch niet
Ik vind het beter dan UPC Digital.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:20 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Televisie![]()
De gast die dat bedacht heeft![]()
Over een paar jaar gebruiken we toch hd tv allemaal dus kunnen tv via internet zou pas geintroduceert moeten worden als het werkt(lees heel nl glasvezel heeft 100/100)
Das een heeeeel gedoe als je ook belt en dus geen anologe kpn lijn hebt.quote:
Retentie van nog geen weekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:06 schreef DarkSystem het volgende:
Ja, hier ook KPN, opzich geen problemen, maar de snelheden mogen wel wat hoger ja![]()
Wel leuk dat je gratis gebruik kan maken van nieuwsgroepen, ook de downloadsnelheden daarvan liggen hoog
hetnet = voor oudjes die mailen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:05 schreef ScarFace- het volgende:
En 0.25mbit upen maar bellen of we niet voor een tientje onbeperkt willen bellen.
OMHOOG DIE SNELHEDEN!!!
Jezus, hoezo voor oudjes? Niet iedereen heeft geen leven en tijd genoeg om DVD/games/Bluraytjes binnen te trekken hoor, die liggen liever met hun vriendin te krikken dan alle nieuwsgroepen af te gaan op de nieuwste filmsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
hetnet = voor oudjes die mailen..
xs4all = voor de heavy users (servers draaien e.d.)
telfort is voor de midden moot imho..
Hetnetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:05 schreef ScarFace- het volgende:
OMHOOG DIE SNELHEDEN!!!
Ik heb ook een hekel aan die paarse homo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:05 schreef ScarFace- het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |