Nou, échtquote:
En ik maak er nog een topic over ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:57 schreef TheYoung1 het volgende:
Dus je laat een vreselijk ranzige scheet, en je blijft er gewoon inzitten?
Rare jongen die star_gazer....
Mét hele pinda's?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:59 schreef Catbert het volgende:
Ik vind die dingen over het algemeen best binnen te houden, maar dat sausje lijkt sprekend op iets wat ik een tijd terug een keertje oraal in m'n toiletpot gedeponeerd heb.
Nee halve.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:05 schreef Flurry het volgende:
kewl! heb je een recept voor die dingen?
Prik wat gaatjes in de folie en gooi ze in de magnetronquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:05 schreef Flurry het volgende:
quote:
Zeker bitterballen met mosterd, of van die snackmix en shitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar die gehaktballetjes vind ik niet echt lekker
Bitterballen daar in tegen.
Mijn geheim, wat doe jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Prik wat gaatjes in de folie en gooi ze in de magnetron
Ze zijn van 'bakker' en ze zitten per 12 verpakt in zo'n doorzichtige verpakking. Zo vet als bagger en daarom zo lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:05 schreef Flurry het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:05 schreef Flurry het volgende:
Als de vorm te wensen overlaat, kun je ze altijd nog rollenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:06 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Men nemen een wc pot.
Men gaat zitten.
Men denke aan schoonfamilie, vriend, vriendin, je moeder, of ach je zie ook maar eigenlijk.
Men perse den kringspier goed aan.
En met een beetje geluk heeft men een dampende bal in de pot.
Bon apetit.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als de vorm te wensen overlaat, kun je ze altijd nog rollen
Volgorde; pers het gehackt, rol den ballen, lick den vingers af en duwt hen verder de keel in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Men kan ook ff de vingers in den keel steken voor een heerlijke saus eroverheen.
Zachte scheten hoor je nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |