Uit respect voor de overledene hadden ze die begrafenis ook best op een andere dag kunnen doen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:46 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Gewoon uit respect gaan, boeiend het is maar 1 dagje.
Idd. Ik stel een ontheffing uit functie voor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Kut opmerking, een moderator onwaardig
Nog ff, en dan mag 'ie op verplichte vakantiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Idd. Ik stel een ontheffing uit functie voor.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik hem wel ken. Maar niet vaak sprak.
Wat is het nou??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
Wat doet die familie van dat wijf: Plannen ze een begrafenis op zaterdagmiddag. Zaterdagmiddag ! Mijn hele dag naar de klitsen (+ mijn hele weekend)
Precies,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:12 schreef fathank het volgende:
Hoe verrot zou dat zijn. Morgen is Decibel, en als ik dan te horen zou krijgen 2 dagen van te voren "ja je hebt een begrafenis" dan zou ik denk ik in huilen uitbarsten (en nee, dat is niet vanwege de begrafenis)
Eerstegraads sluit ook broers en zussen uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:57 schreef Catbert het volgende:
Meestal is het alleen eerstegraads, dus dat sluit opa en oma ook uit.
quote:
Precies mijn idee, hij zal ook niet naar jouw begrafenis komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Dan ga je toch gewoon niet??
Opgelost, slotje. Kun jezelf plaatsen
Ook alleen maar omdat ik niet eerst op zijne ben geweestquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:13 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Precies mijn idee, hij zal ook niet naar jouw begrafenis komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |