quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef Sjibble het volgende:
waarom ga je dan als het een vage bekende is?
Omdat ik hem wel ken. Maar niet vaak sprak.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef Sjibble het volgende:
waarom ga je dan als het een vage bekende is?
stuur een kaartjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik hem wel ken. Maar niet vaak sprak.
Dus wil je toch nog iets van medeleven tonen enzo. Ook te maken met familieleden die ik ken.
Dan zeg ik toch gewoon tegen mijn baas dat het een vriend van me wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef Beelzebufo het volgende:
Voor een vage bekende krijg je geen vrij van je werk. Dan moet het al minimaal een vader/moeder/opa/oma/broer/zus/zoon/dochter zijn. Wees dus blij dat je toch al vrij was een geen vakantiedag hoeft te verknallen.
Als je zegt je moeder, krijg je wellicht nog een paar dagen extraquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zeg ik toch gewoon tegen mijn baas dat het een vriend van me was
Die is waarschijnlijk al een keertje 'overleden' dus dat zou wellicht een beetje te opvallend zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:55 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Als je zegt je moeder, krijg je wellicht nog een paar dagen extra
Je hebt over het algemeen sowieso geen gratis vrij tenzij het een eerstegraads familielid is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
Klacht: Mensen die doodgaan op ongunstig tijdstip waardoor ik mijn hele weekend moet opofferen en niet een gratis vrije dag heb op mijn werk![]()
![]()
Meestal is het alleen eerstegraads, dus dat sluit opa en oma ook uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef Beelzebufo het volgende:
Voor een vage bekende krijg je geen vrij van je werk. Dan moet het al minimaal een vader/moeder/opa/oma/broer/zus/zoon/dochter zijn. Wees dus blij dat je toch al vrij was een geen vakantiedag hoeft te verknallen.
Sorry, ik heb het NOS-journaal met bovenstaande mededeling gemist.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
Opzouten met die Baas foto's. Volgens mij is Remlof daar vrij duidelijk in geweest.
Dan weet je het bij deze.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het NOS-journaal met bovenstaande mededeling gemist.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef Beelzebufo het volgende:
Je krijgt toch zeker wel een dag vrij als je opa/oma is overleden zonder verlofdag ? Ik heb daar afgelopen jaar nog gebruik van gemaakt. Welliswaar met van die speciale uren of iets dergelijks.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef AlphaOmega het volgende:
Met het disrespect wat je hier toont vind ik eigenlijk dat je je lelijke kop niet eens meer op die begrafenis kan vertonen. De aanwezigen zullen denken dat jij het lijk bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |