Door de vissiesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:11 schreef Quir het volgende:
Vijver? Klinkt serieus, kun je daarvoor behandeld worden?
nee ben een meisje..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of je onderlichaam consistent is aan jouw mannelijke bovenlichaam.
Ik heb net een heel proza zitten schrijven over mijn twijfels. Twijfels betreffende jouw sekse, dat wat heel ende gaar niet zo duidelijk op de foto te zien is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:13 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nee ben een meisje..
is ook duidelijk op de foto te zien..
ja kan je voor behandelt worden..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:11 schreef Quir het volgende:
Vijver? Klinkt serieus, kun je daarvoor behandeld worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef Quir het volgende:
Ja, we moeten er hier alweer bijna een punt achter zetten.
Ja dan krijg je idd de ziekte van vijver. Als er maar een kooi in zitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja kan je voor behandelt worden..
we d8ten dat ik het had omdat een paar uit de vrienden groep het ook hadden en ik ookw el eens een slokje drinken van hun had en ik was heel vaak moe en suf.
Maar ik had een begin er van en was ff 2 weken ziek,
maar toen was het ook klaar
Mijn beeldscherm heeft geluk dat ik net mijn drinken doorgeslikt had.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja kan je voor behandelt worden..
we d8ten dat ik het had omdat een paar uit de vrienden groep het ook hadden en ik ookw el eens een slokje drinken van hun had en ik was heel vaak moe en suf.
Maar ik had een begin er van en was ff 2 weken ziek,
maar toen was het ook klaar
is hij nu alweer bijna vol??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:15 schreef Tabloid het volgende:
TS jij gaat straks wel een deel 4 openen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |