Vast niet, maar waarom moeten ze mijn serial hebben hiervoor? Leuk voor de marketing afdeling hoor, maar stiekem slaat het nergens opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:54 schreef Frollo het volgende:
Ja, want bij het support center hebben ze bedacht dat de serial onder het klepje moet zitten.
Om je te volgen. Big brother is watching you!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Vast niet, maar waarom moeten ze mijn serial hebben hiervoor? Leuk voor de marketing afdeling hoor, maar stiekem slaat het nergens op
Volgens de where do i find the blabla niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:57 schreef dgbw het volgende:
Had je dat nummer niet via één of ander menutje er uit kunnen krijgen?
quote:The serial number of your device can be found by removing the battery from the device. Once you remove the battery, you can see a white patch with text on it. The serial number is located here (S/N: HTxxxxxxxxxxxxxx or S/N: SZxxxxxxxxxxxxxxxxx).
Note: The placement of the white patch may vary from one device to another.
Slaat stiekem ook nergens op. Niet doorvertellen.quote:
dat is het IMEI nummerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:14 schreef ne0n het volgende:
*#06# ?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef ach het volgende:
Ik zou het nummer meteen in op je schermpje voorhoofd kerven zodat je volgende keer niet je batterij eruit hoeft te halen
Dus, lekker afgesproken en uitgebreid zitten pijpen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:06 schreef Ladylike het volgende:
Sommige helpdesk-medewerkers zijn juist weer toppie..
zo moest ik normaal gesproken 5 euri betalen om mijn opwaardeercode telefonisch aan te vragen..
Ik: Jah ik weet nog dat ie makkelijk was.. iets van 1243, zegt die gozer: nee het is . . . .
Ik: moet ik nou ook die 5 piek ophoesten? Hij: normaal wel, maar het ontschoot me toch zo zeg!
Echt, ik kon hem wel zoenen (door de foon gaat dat helaas niet)
Dat is dan weer wel aardig van die manquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:06 schreef Ladylike het volgende:
Sommige helpdesk-medewerkers zijn juist weer toppie..
zo moest ik normaal gesproken 5 euri betalen om mijn opwaardeercode telefonisch aan te vragen..
Ik: Jah ik weet nog dat ie makkelijk was.. iets van 1243, zegt die gozer: nee het is . . . .
Ik: moet ik nou ook die 5 piek ophoesten? Hij: normaal wel, maar het ontschoot me toch zo zeg!
Echt, ik kon hem wel zoenen (door de foon gaat dat helaas niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |