Sorry ik kan je er niet mee helpenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:26 schreef Ronhui het volgende:
Terechte klacht 14.gif
Vervolgklacht... ik heb nu @#%*#*( ook zin in Festini Perenijsjes!
B&J is f*cking duur en overrated, ik bedoel: 6 euro voor zo'n minibakje ijs?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:30 schreef Viro het volgende:
Gelukkig heb ik
[ afbeelding ]
btw terechte klacht
Niet als je inkoopt bij een groothandelquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
B&J is f*cking duur en overrated, ik bedoel: 6 euro voor zo'n minibakje ijs?![]()
Dude, festini perenijsjes hoort bij je ontbijtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:48 schreef -SG- het volgende:
Damned, nu al ijs eten, ik heb net mijn ontbijt op.
Het gaat hier over peren hoor! Wat kom jij dan aan met je komkommers.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:56 schreef Silk_dude het volgende:
Terechte klacht 14.gif
Mmm lekker festini perenijsjes
me 2quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:26 schreef Ronhui het volgende:
Terechte klacht 14.gif
Vervolgklacht... ik heb nu @#%*#*( ook zin in Festini Perenijsjes!
Ik ben geen homoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:20 schreef Sok41 het volgende:
Nepklacht, ik denk dat je condooms met perensmaak van je vriendje gewoon op zijn!
Booeehh!
Vraag maar aan me moederquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef makkie88 het volgende:
[..]
mensen die ontkennen dat ze homo zijn
Je moeder zit er elke keer bij als je sex hebt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:48 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Je moeder zit er elke keer bij als je sex hebt?
Nee met jouw moeder bedoelt ie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
whahhahahahahahahaa!!1!!!111quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee met jouw moeder bedoelt ie.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:48 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Je moeder zit er elke keer bij als je sex hebt?
Waar denk je dat al die ijsjes in verdwijnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:10 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Je hebt ook zo'n versie met aardbei
Die zijn ook lekker he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |