Heb je toevallig een asus videokaart ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:39 schreef mighty_myte het volgende:
IRQL-NOT-LESS-OR-EQUAL
Deze krijg ik ook als ik tegenwoordig een filmpje in WMP probeer af te spelen.
Volgens mij is het na de laatste update van de Nvidia drivers van mijn EN8600GT.
Heb bios van mobo, mobo-drivers, alle Asus videokaart hulpapplicaties etc opnieuw
geinstalleerd maar na 2 sec krijg ik gegarandeerd het BSOD als ik een filmpje speel.
Het formaat (wmv, mpeg, etc) lijkt niet uit te maken.
Ervaring is dat het meestal een driver probleem is. Jij krijgt het voornamelijk bij Newsleecher dus ik zou in ieder geval even naar je netwerkkaart driver kijken of daar misschien een nieuwe voor is.quote:
Mja ik heb het ook ooit gehad, daar bleek het dus eraan te liggen dat de HDD aan het einde van zijn leven was. Toen ik die vervangen had waren de problemen verholpen, en nee het kwam niet door een reinstall aangezien ik de partitie compleet gekopieerd had met partition magic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ervaring is dat het meestal een driver probleem is. Jij krijgt het voornamelijk bij Newsleecher dus ik zou in ieder geval even naar je netwerkkaart driver kijken of daar misschien een nieuwe voor is.
Dan moet je het branden op flop, CD of USB-stick (als je PC daarvan kan opstarten) en dan daarmee opstarten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:51 schreef Chrisjedegekste het volgende:
En hoe werkt memtest precies ik heb het gedownload en dan ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |