Een kamer heb je ook voor 200-250 euro. Verder vraag ik mij af wat mensen zoals jij in ons samenleving doet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:34 schreef toazhanhi het volgende:
[..]
ja het zou makkelijk zijn om alles te laten maar als ik toch in een tent kan wonen en me daar 400 euro mee uitspaar en ja ik kan rustig hier en daar wat werken voor mijn eten .
zou fijn zijn als ik terug kom en heb een mooie spaar rekening maar ja gaat niet zou niet eerlijk nee maar ik ben wel van plan om te gaan
de boedoeling is ook niet om in nederland te gaan zwerven een spirituele reis naar het oosten en daar wil ik een tempel opzoeken en het daar mediteren totdat ik kracht hebt voor terug tekomen met ervaringquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van het feit dat wildkamperen in Nederland in principe niet is toegestaan?
Inderdaad...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:43 schreef Freeflyer het volgende:
deja vu
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:44 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
...Verder vraag ik mij af wat mensen zoals jij in ons samenleving doet.
Ga anders kijken of je vrijwilligerswerk in een afrikaans/ zuid-amerikaans land kunt doen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:23 schreef toazhanhi het volgende:
[..]
ben je als eens psychotish geweest weet je hoe het voelt als je denk dat mensen je dood willen
ik betaal net zo als jij belastingen even veel in verhouding ben blij dat jij niet af keurt bent
en wat ga je doen als je een ongeluk krijgt en je word ook afgekeurt ben blij dat die oplossing er is ook voor jouw ji word ook wel eens ziek krijg je ook uitkering
peace
Psychiatrische patiënten zijn anders zelf ook vaak meester in het zich ontrekken aan behandelingen. Psychiatrische problemen zijn alijd het gevolg van of lage belastbaarheid of te hoge belasting. Uiteindelijk knapt er bij iedereen iets als er maar genoeg ellende op zijn pad komt. Ook komt het handig uit als patiënten geen behandeling willen; scheelt weer centjes. Een zwerver is goedkoper dan een patiënt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:52 schreef dahei het volgende:
Hij lijkt me typisch zo een geval die een zenuwinzinking heeft gehad en daarna niet goed is geholpen door de instanties en alleen maar bemoederd is waardoor hij steeds verder wegzinkt. Mensen moeten na zo'n gebeurtenis zo snel mogelijk aan het werk, anders gaan ze er zo ontzettend tegen op zien dat er een angst komt van een betaalde baan. Later gaan ze zich vervreemden en raken ze al hun vrienden kwijt.
Geestelijke gezondheidszorg is slecht geregeld in Nederland...
Dat zei Sylvia Millecam ook..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:09 schreef toazhanhi het volgende:
...
Ik geloof erin dat je alle ziektes kunt genezen zonder medicatie/s
...
Nog niet gehadquote:TS kan er niet mee omgaan
Inderdaad, de eerste paar dagen is dat wel leuk maar wacht maar totdat de winter toeslaat met -15, -20. Kijken of de TS dan nog in het bos wil slapen. Small chance.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:25 schreef dgbw het volgende:
We hebben de
[..]
TS je kan wel leuk lullen over 'het bos in gaan', maar ik geloof er geen reet van dat jij s'avonds wel even het bos in loopt om daar op een bedje van bladeren gaan liggen slapen in je eentje
Fantaseer lekker verder..
Ik herkende het al. Mijn vriendin is ook een tijdje erg depressief geweest. Ook zij weigerde medicijnen, dit omdat ze bang was voor de gevolgen. Ik heb haar de keuze gegeven, of ze ging de medicijnen slikken of ik ging bij haar weg (dit meende ik ook, want er was geen beginnen meer aan). Gelukkig heeft ze de keuze gemaakt om toch de medicijnen te gaan slikken. Inmiddels zijn we een jaar verder en gaat alles weer heel goed, eigenlijk al sinds 11 maanden. Ze geeft ook aan dat ze blij is dat ik haar zo onder druk heb gezet, omdat het anders waarschijnlijk allemaal heel anders was gelopen. Zonder die medicijnen lukt het gewoon niet. Je moet het zo zien, iedereen heeft positieve en negatieve energie in zijn lichaam. Bij iemand met een depressie is deze balans zoek, deze persoon heeft (bijna) alleen nog maar negatieve energie. Daardoor voelt alles kut aan en zie je nergens meer oplossingen in. Door de medicijnen te slikken zorg je ervoor dat er weer positieve energie bijkomt waardoor het balans wordt hersteld. Doordat je weer in balans komt kun je werken aan herstel. Met andere woorden, de pillen zijn niet de oplossing, maar kunnen je wel helpen tot een oplossing te komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:09 schreef toazhanhi het volgende:
ja ik heb psychise problemen ja ik heb behandelingen gehad van 15 tot 20 Ik ben er aleen tegen de pillen die ze voorschrijven
Ik geloof erin dat je alle ziektes kunt genezen zonder medicatie/s
Ik slik geen medicatie wil ik niet ,mijn hersens zijn al genoeg verdooft geweest
Ze behandelen vrijwel direct als je erom vraagt .
Ik weet dat het niet de oplossing is om te gaan zwerven .
Ik weet dat problemen niet weg gaan door zelf weg te gaan
i
Ja lekker misbruik maken van de door de belasting betaler betaalde voorzieningenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:34 schreef Gia het volgende:
In elk geval heb je voor een arbeidsongschiktheidsuitkering wel een vast verblijfadres nodig. Of degene bij wie je 'inwoont' ook inkomen heeft, maakt voor de hoogte van jouw uitkering niet uit. Als die ander bijstand heeft, maakt jouw wajong daar wel voor uit. Dus daar moet je mee oppassen.
Geen haan die er naar kraait wanneer je niet op dat adres in persoon verblijft, zolang je maar reageert op oproepen. Dus een mobieltje met beltegoed is wel handig.
Oftewel, je zegt al dat je een vriendin hebt, die je begrijpt. Schrijf je dan bij haar in.
Mwa, ik zie dat niet als fraude. Je mag gewoon samenwonen met behoud van wajong en je mag gewoon op vakantie. Alleen niet langer dan een bepaalde periode met wajong. Zou je eigenlijk steeds effe terug moeten komen. Maar is verder gewoon legaal hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:16 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Ja lekker misbruik maken van de door de belasting betaler betaalde voorzieningen![]()
Wat mij betreft mogen modjes hier ook wel harder tegen optreden. Je spoort in feite gewoon aan om fraude te plegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |