De 'drive-in' is een hint voor het tweede deel van de bandnaam.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:42 schreef lubje25 het volgende:
Geen idee, heb je een hint voor ons?
Fleetwood Macquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De 'drive-in' is een hint voor het tweede deel van de bandnaam.
Dat is een drive-thruquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:49 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
De 'drive-in' is een hint voor het tweede deel van de bandnaam.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar wat is fleetwood dan? Die auto?
Jammer dat ik niet veel verstand van auto's heb.quote:
Gaat het echt om het "apparaat" ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, de Cadillac Fleetwood
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Ik ben nog wakker, maar heb geen idee wat het is, nog zo een er naast, dan zou ik denken aan salt 'n Peppa. In jouw optie zie ik ook wel watquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 05:39 schreef nachtzuster het volgende:
Rehemmmlof!!! antworten bitte!
wel opletten ja![]()
of slaapt iedereen alweer?
Nou ik weet wel wat het isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 05:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker, maar heb geen idee wat het is, nog zo een er naast, dan zou ik denken aan salt 'n Peppa. In jouw optie zie ik ook wel wat
Dat weet ik ook wel, ken alleen zo weinig bandnamen die te maken hebben met sexspeeltjesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 06:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
In elk geval geen zout- en peper eh ding
Ja opvallend best welquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 06:08 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, ken alleen zo weinig bandnamen die te maken hebben met sexspeeltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |