Heb je daar het origineel van?quote:
Hele goeie site idd!quote:Op maandag 8 december 2008 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
kijk allemaal eens op www.desktopnexus.com zoveel gratsi goede kwaliteit achtergronden heb je nog nooit gezien
quote:Op maandag 8 december 2008 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
kijk allemaal eens op www.desktopnexus.com zoveel gratsi goede kwaliteit achtergronden heb je nog nooit gezien
Held!quote:Op maandag 8 december 2008 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
ik kan wel m'n laminaatvloer fotograferenquote:Op donderdag 11 december 2008 20:26 schreef EvilMarc het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iemand die deze zonder de mudkip (maar wel met de lichten) heeft?
![]()
wat is dat bovenaan? software? ken ik dat downloade?quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:05 schreef Hyman het volgende:
kick!
Speciaal omdat ik een nieuw scherm heb gekocht
[ afbeelding ]wat voor look is dat nou weeR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
hoe krijg je die icoontjes zo klein links en rechts?quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:16 schreef bhm het volgende:
Nou mijn achtergrondje, heeft nog wat werk nodig...
[ link | afbeelding ]
?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:00 schreef EvilMarc het volgende:
ctrl + naar beneden scrollen?
nee, maar je kan wel inschrijven op microsoft.com en dan krijg je hem toegestuurdquote:
Nicequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef DaMook het volgende:
[ [url=http://www.damook.nl/pics/screeny.gif]afbeelding ]
*Klikbaar*[/url]
Rocketdock. Dat ken je downloade, ja.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
wat is dat bovenaan? software? ken ik dat downloade?
dat heb ik al ergens op me pc staan geen idee hoe t werkt :pquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Rocketdock. Dat ken je downloade, ja.
Very nicequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:09 schreef DaMook het volgende:
[ [url=http://www.damook.nl/pics/screeny.gif]afbeelding ]
*Klikbaar*[/url]
wat zijn dat voor icons ?quote:Op zondag 16 november 2008 16:38 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie: http://i480.photobucket.com/albums/rr170/me1mark/desktop-1.jpg
De motor of de achtergrondquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Dees heb ik sinds een week of wat.
Links: Rocketdockquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hoe krijg je die icoontjes zo klein links en rechts?
omdat ehh...quote:Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef flaykd het volgende:
[..]
Waarom moet je na elke post weer een stomme vraag stellen
jip en jannekequote:
.. maar ook domme antwoorden (<< voorbeeld)quote:Op maandag 15 december 2008 21:33 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je stelt niet alleen domme vragen..
nop, ik zoek eigenlijk nog een achetrgrondquote:
die is verslavendquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef Nooxx het volgende:
Dit is mijn desktop (Bentley Continental GT![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die rechter taakbalk? of iig die grote iconen? zijn niet de standaard ofwelquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef Nooxx het volgende:
Dit is mijn desktop (Bentley Continental GT![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die rechter taakbalk? of iig die grote iconen? zijn niet de standaard ofwel
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Rocketdock. Dat ken je downloade, ja.
Deze is ook goed, zitten wel wat mooie tussenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
voor wallpapers kijk op:
http://www.desktopnexus.com
staan heel veel hoge kwaliteit wallpapers op
Zoals MASD zei > Rocketdock kun je downloaden kijk maar eens op google.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die rechter taakbalk? of iig die grote iconen? zijn niet de standaard ofwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |