wat zijn dat voor icons ?quote:Op zondag 16 november 2008 16:38 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ]
Grote versie: http://i480.photobucket.com/albums/rr170/me1mark/desktop-1.jpg
De motor of de achtergrondquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:19 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Dees heb ik sinds een week of wat.
Links: Rocketdockquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hoe krijg je die icoontjes zo klein links en rechts?
omdat ehh...quote:Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef flaykd het volgende:
[..]
Waarom moet je na elke post weer een stomme vraag stellen
jip en jannekequote:
.. maar ook domme antwoorden (<< voorbeeld)quote:Op maandag 15 december 2008 21:33 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je stelt niet alleen domme vragen..
nop, ik zoek eigenlijk nog een achetrgrondquote:
die is verslavendquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef Nooxx het volgende:
Dit is mijn desktop (Bentley Continental GT![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die rechter taakbalk? of iig die grote iconen? zijn niet de standaard ofwelquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:09 schreef Nooxx het volgende:
Dit is mijn desktop (Bentley Continental GT![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die rechter taakbalk? of iig die grote iconen? zijn niet de standaard ofwel
quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Rocketdock. Dat ken je downloade, ja.
Deze is ook goed, zitten wel wat mooie tussenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
voor wallpapers kijk op:
http://www.desktopnexus.com
staan heel veel hoge kwaliteit wallpapers op
Zoals MASD zei > Rocketdock kun je downloaden kijk maar eens op google.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die rechter taakbalk? of iig die grote iconen? zijn niet de standaard ofwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |