Tong heeft de scores (nog) niet bijgewerkt. Daar heeft hij wel vaker moeite meequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:58 schreef Merovingian het volgende:
Voor tong80: 29+6=35, dus als je dat als score wil zetten bij mij in de OP, zou ik je dankbaar zijn
Hmm. Als hij ze niet heeft bijgewerkt, waarom heeft hij dan wel de moeite genomen om alleen bij mij een ? te zetten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Tong heeft de scores (nog) niet bijgewerkt. Daar heeft hij wel vaker moeite mee
Kan je nog even in het vorige topic kijken of mijn antwoord op jouw chipvraag goed isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Tong heeft de scores (nog) niet bijgewerkt. Daar heeft hij wel vaker moeite mee
Ik neem mijn opmerking terug, hij heeft de punten wel bijgewerkt, alleen voor jou niet. Blijft vreemdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hmm. Als hij ze niet heeft bijgewerkt, waarom heeft hij dan wel de moeite genomen om alleen bij mij een ? te zetten?
Dat bedoel ik. Ik heb het idee dat alle scores zijn bijgewerkt, behalve die van mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:16 schreef tomtomaat het volgende:
Zo te zien is mijn score is wel bijgewerkt
Goed afgemaakt!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:24 schreef Merovingian het volgende:
AMD, Intel, VIA
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:26 schreef Merovingian het volgende:
En vroeger Cyrix. Maar dat is al een tijdje terug.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:02 schreef Amokzaaier het volgende:
cv ketel?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Transformator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |