Als ze Glansurbery uitzenden blijft het bij 2 uurtjes in een heel weekend. En ze lullen er meer dan dat ze muziek laten zien.quote:
Onze festivals zijn natuurlijk ook van een hoger kwaliteit dan die op dat eiland.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ze Glansurbery uitzenden blijft het bij 2 uurtjes in een heel weekend. En ze lullen er meer dan dat ze muziek laten zien.
Met Pinkpop en Lowlands worden we in nederland verwend.
Hoop ik ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:16 schreef TC03 het volgende:
Hoop dat dEUS uitgezonden wordt, de rest boeit me eigenlijk niet.
Daar kun je wel eens gelijk in hebben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:20 schreef Roi het volgende:
[..]
Onze festivals zijn natuurlijk ook van een hoger kwaliteit dan die op dat eiland.
Glastonbury en Readling/Leeds worden anders best uitgebreid voorzien van coverage op meerdere kanalen. Niet zoveel als in Nederland, maar toch best fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ze Glansurbery uitzenden blijft het bij 2 uurtjes in een heel weekend.
Inderdaad. Onder de `red button' wordt het meeste ook wel uitgezonden maar dat kan je in Nederland niet ontvangen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Glastonbury en Readling/Leeds worden anders best uitgebreid voorzien van coverage op meerdere kanalen. Niet zoveel als in Nederland, maar toch best fatsoenlijk.
Nou eh, hier in Nederland is het allemaal vrij beperkt hoor. Zeker de laatste jarenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Glastonbury en Readling/Leeds worden anders best uitgebreid voorzien van coverage op meerdere kanalen. Niet zoveel als in Nederland, maar toch best fatsoenlijk.
Hmmm , nu je 't zegt...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:28 schreef bartrid het volgende:
Sinds wanneer is Reverend & the makers Nederlands?
Dat kan bijna niet, want de verslaggeving van de BBC is wel meesterlijk. Radio en tv.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:41 schreef tong80 het volgende:
Zaterdag dus heel de nacht te zien bij de VPRO
Klasse, dat zie je zelfs bij de BBC niet.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:23 schreef belsen het volgende:
Wat komt er vanavond in de uitzending?
Linkje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:16 schreef WasQ het volgende:
Op 3voor12 tv is het al een poosje bezig. Pete Philly zag er goed uit, de presentator zei naar Santogold dat het verschrikkelijk was, net Amy MacDonald (matig) gezien, en drie nummers van het briljante The National. Nu Ting Tings! Ook leuk!
Ik hoorde dat NERD niet kwam, ik weet niet of dat waar is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh shit de Ting Tings wilde ik net zien , hopenlijk ook op tv dan. En Roisin wil ik niet missen en Nerd...
Die gaf geen toestemming voor uitzending, echt jammer, Henry is cool!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:41 schreef tong80 het volgende:
Die Amy was wel weg nu
Henry Rollins was de opener. Die zou ik liever zien.
Zag ze ooit in het voorprogramma van Agnostic Front. De zaal half vol met skinheads ik dacht dat ze voor The agnostic front kwamen...dus niet. Was in 2001 ofzo. Wereldband bleek later.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:46 schreef SCH het volgende:
Hopelijk de Dropkick Murphies. Klonk weer tof op de radio.
Een zangeres met punk en ska roots. Geweldige actquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:50 schreef tong80 het volgende:
Nu weer een schreeuwend wijf. Willen de ze de kijkers wegjagen
Mmm, ik vind het niet super. Ook niet slecht trouwens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Een zangeres met punk en ska roots. Geweldige act
HotChip hoorde ik op de radio. ook erg leuk, maar dan gaat tong80 wel weer zeurenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:54 schreef Molluck het volgende:
. Ik wil de Hoosiers en Hot Chip wel zien...
Op Werchter waren ze ook heel vet, The National was daar heel kut, jammer dat ze dat nu gaan uitzendenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
HotChip hoorde ik op de radio. ook erg leuk, maar dan gaat tong80 wel weer zeuren
De Ting Tings hebben ze al bijna volledig uitgezonden op 3voor12 Centraalquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de achtergrondzangeres beter dan zj zelf, het begon leuk ,maar ze heeft wel een hele irritante stem , en die bloemetjesjurk, jaiks.
Ik ben stiekem wel benieuwd naar dat optreden van Aneuk waar ze zo lyrisch over zijn, en ik hoop dat ze echt de Ting Tings en Roisin uitzenden , maar beide acts bepaalden pas na het optreden of het uitgezonden mocht worden.
Ik vind het mooi. Een verademing tegen het gekrijs van zonetquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Op Werchter waren ze ook heel vet, The National was daar heel kut, jammer dat ze dat nu gaan uitzenden
Ja niks mis mequote:
Zal hierna wel komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig nu eens niet een keer That's not my Name.
AM is wel van een iets andere orde dan FF en KC.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:21 schreef tong80 het volgende:
Geen reet aan. Engelse muziek is cabaret geworden.
Ik snapte de hype al niet over Franz Ferdinand Kaiser Chiefs en Arstic monkeys. Dit is nog errger.
Tink Tink is wel een leuke naam.
Van wat voor muziek hou jij dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:51 schreef tong80 het volgende:
Wat een baggerband weer
Bestaan gitaren niet meeer zonder het irritante orgeltje. Ik haate de Doors al
Weer veel gehup om niks
Bands die er staan Underworld, Sex Pistols, Henri Rollins, Bufalo Tomquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Van wat voor muziek hou jij dan?
Kijk nou maarquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:59 schreef SCH het volgende:
Hoe kan je dan de Flaming Lips wel leuk vinden als je klaagt over cabaret?
Ik heb genoten, zet snel de tv uit want ben bang dat Anouk anders voorbij komt.
Wat is Vampire Weekend eigenlijk , die hij zo graag had willen hebben?
Amerikaans gitaarbandje dat ontzettend Engels klinkt, ze kenmerken zich door een orgeltje (een beetje als COld War Kids, maar veel vrolijker), op Werchter waren ze leuk, niet superinspirerend maar het boeide wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:59 schreef SCH het volgende:
Hoe kan je dan de Flaming Lips wel leuk vinden als je klaagt over cabaret?
Ik heb genoten, zet snel de tv uit want ben bang dat Anouk anders voorbij komt.
Wat is Vampire Weekend eigenlijk , die hij zo graag had willen hebben?
Wat? Heb je haar ooit gezien? Ze staat altijd te ouwehoeren met het publiek...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vond dr juist altijd vreselijk afschuwelijk maar de laatste twee albums stiekem erg goed...
T is alleen jammer dat ze nooit een beetje leuk interactief optreedt.
Ze heeft echt nooit contact met het publiek of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |