"Kanker nou eens met die kanker tanksquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:20 schreef CraniuM het volgende:
[..]
oh dan kan ze niet meer schelden op de mensen die je omleggen![]()
"kut vliegtuig nerds"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu de mooiere:
We are living in a material world, and I am a material girl
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:22 schreef behangplakker het volgende:
MIJN 3500E BERICHT
Mwoah mwoah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu de mooiere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
huilboiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
"Kanker nou eens met die kanker tanks"
Ik dacht even dat jij van kleine tieten hield maar volgens mij was dat dan 1136?quote:
quote:
Ik ook, maar dit is dan weer nietsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij van kleine tieten hield maar volgens mij was dat dan 1136?
Nouja zeg, gewoon ergens anders uploaden, kan niemand haar tracken.quote:
kankerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is dan weer niets
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja zeg, gewoon ergens anders uploaden, kan niemand haar tracken.
Dan fap ik er wel in m'n eentje opquote:
Ik heej unne matje in mennus nekquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Voor de deur of in je nek
Nek_!
Toch niet een turken of welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik heej unne matje in mennus nek.
Oh heb m al.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan fap ik er wel in m'n eentje op
Waar kwam ze ook alweer vandaan?
kneusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
Maar behangplakker, doe mij maar zoiets:
[ afbeelding ]
Nice. Is dat Cynthia?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nice. Is dat Cynthia?
Ik ga slapen. Welterusten allen.
Cynthia? Wie? Dat is ze niet hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:35 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nice. Is dat Cynthia?
Ik ga slapen. Welterusten allen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb haar toch onherkenbaar gemaakt.
Ik heb het adres van haar Hyves nog in mijn geschiedenisquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Cynthia? Wie? Dat is ze niet hoor
Je hebt gelijk. Altijd grappig als jij gelijk hebt.quote:
Ah is ook wel goed jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:34 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Cynthia is gewoon lekkerquote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Inderdaad. Cynthia is gewoon lekkerEigenlijk zou er een fantopic moeten komen, of ze moet in de OP. Maar dat mag niet denk ik
En zo zijn we ook nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:42 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Inderdaad. Cynthia is gewoon lekkerEigenlijk zou er een fantopic moeten komen, of ze moet in de OP. Maar dat mag niet denk ik
quote:
Sterf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:43 schreef afcajos het volgende:
HALLO MANNEN IK HEB NET VEEL BIER OP MAAR KOM TOCH NOG EVEN OP DEZE FORUMZ POSTEN
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:43 schreef afcajos het volgende:
HALLO MANNEN IK HEB NET VEEL BIER OP MAAR KOM TOCH NOG EVEN OP DEZE FORUMZ POSTEN
Oh noes, 2 shandy zeker op?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:43 schreef afcajos het volgende:
HAHA NEE, WE GINGEN POKEREN BIJ NIEK DUS AL GENOEG POTJES OP. DAARNA GINGEN WE NAAR HET HOEKJE EN HIELD IK EEN DRANKWEDSTRIJD MET EEN VROUWquote:
Hehe nicequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
HAHA NEE, WE GINGEN POKEREN BIJ NIEK DUS AL GENOEG POTJES OP. DAARNA GINGEN WE NAAR HET HOEKJE EN HIELD IK EEN DRANKWEDSTRIJD MET EEN VROUW!!!!!!1 DIE IK OVERIGENS WON, WAARDOOR ZIJ VOOR 20 EURO AAN BIER MOEST DOKKEN
WOW JOS TOCH!!!11quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
HAHA NEE, WE GINGEN POKEREN BIJ NIEK DUS AL GENOEG POTJES OP. DAARNA GINGEN WE NAAR HET HOEKJE EN HIELD IK EEN DRANKWEDSTRIJD MET EEN VROUW!!!!!!1 DIE IK OVERIGENS WON, WAARDOOR ZIJ VOOR 20 EURO AAN BIER MOEST DOKKEN
Hehehe had je nog wat gevonden dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moest toenstraks oppassen, bij dat huis waar heel de computer vol stond met pr0nzors. Dus toen ging k met een vriend de rest van het huis doorzoeken. Stonden we op die zolder, kwam die vrouw opeens naar boven![]()
![]()
vroeg ze zo wat we aan het doen waren, zeiden we zo van ja deiner kindje dacht iets te horen dus gingen we maar kijken, geloofde ze het ook nog
kind lag gewoon fucking hard te snurken
Ik dacht, ik zeg het even.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik moest toenstraks oppassen, bij dat huis waar heel de computer vol stond met pr0nzors. Dus toen ging k met een vriend de rest van het huis doorzoeken. Stonden we op die zolder, kwam die vrouw opeens naar boven![]()
![]()
vroeg ze zo wat we aan het doen waren, zeiden we zo van ja deiner kindje dacht iets te horen dus gingen we maar kijken, geloofde ze het ook nog
kind lag gewoon fucking hard te snurken
Ja, allemaal gare tekeningboekjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hehehe had je nog wat gevonden dan?
En wel op de pc maar niet op fok?
En waarom heb je geen backup gemaakt en op fok gezet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, allemaal gare tekeningboekjes![]()
Dat een vrouw werd gekruisigdtdt en dat ze dan werd verkracht door Satan enzo!!
En the internetz deed het niet, dat was afgesloten omdat ze te lang het abonnement niet meer hadden bteaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |