Weer? Doen ze het nou regelmatig op geplande tijden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Postbank.nl tijdelijk niet bereikbaar
In verband met onderhoudswerkzaamheden is Postbank.nl momenteel niet bereikbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
De volgende sites zijn wel beschikbaar:
Inloggen Mijn Postbank.nl (particulier)
Inloggen Mijn Postbank.nl (zakelijk)
Klacht: pauper postbank site is weer offline
Wat lul jij nou, die site ligt er verschrikkelijk vaak uit, nu ook. Daarom istie weer offline.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weer? Doen ze het nou regelmatig op geplande tijden?
Inloggen op http://www.postbank.nl? Jij logt in op informatie over Postbank tot je toe te nemen?quote:
Verschrikkelijk vaak? Postbank zelf of Mijn Postbank?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, die site ligt er verschrikkelijk vaak uit, nu ook. Daarom istie weer offline.
Mijn postbank ligt er vaker uit dan de gewone site, deze keer is het een keer andersom... De laatste tijd valt het idd wel mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vaak? Postbank zelf of Mijn Postbank?
Heb jij een andere Postbank dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ja vreemd, ik heb er dus nooit last van.
Als mijn postbank offline gaat kondigen ze het altijd aan.
Verkapte kijk-mij-scherp-zijn reactie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb jij een andere Postbank dan?
Op een betaalrekening boeit die rente niet zo veel misschien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:24 schreef agter het volgende:
Postbank geeft 1% rente of zo.
Andere banken wel 5 of meer.
Klacht gegrond.
Postank zuigt.
Met op mijn spaarrekening wel. En toevallig zuigt de postbank daar een top 1 positie...zegt genoeg over die bank toch...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op een betaalrekening boeit die rente niet zo veel misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |