Dit zou altijd al de grootste moeilijkheid worden samen met de 4x100m vrij estafette. Echter werd vooral van Crocker verwacht dat hij het Phelps moelijk kon maken en niet zozeer van Cavic.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:40 schreef Norrage het volgende:
Was die 100 vlinder vooraf gezegd ook zo spannend geacht? Ik dacht toch dat die vlinders toch wel de makkelijkste zouden moeten zijn voor hem
Maar ja, ik zie nu dat ie hier niet eens het wereldrecord had dus dan is het wel echt knap dat hij het record met deze afstand heeft gehaald![]()
Sorry dat ik dit zeg, maar ik sluit me hierbij aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik blijf me vooral afvragen hoe het mogelijk is dat hij tot nu toe alle gouden medailles met een WR pakt zonder doping
Dat is een positief ietsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef maartena het volgende:
Hij verdiend het echt.
En voor hen die em van doping verdenken, hij heeft expres zich aangesloten bij een vereniging die strengere dopingcontroles houdt dan momenteel standaard bij de IOC en de internationale zwem federaties, en deze houden zijn bloed ook voor 8 jaar in de koelkast (inclusief alle extra monsters van tijdens de OS), dus als er betere controles uitkomen in de komende 8 jaar, kan het alsnog getest worden.
Ah dat is dus de reden..die Phelps heeft gewoon een dwangneurosequote:Op zondag 17 augustus 2008 08:27 schreef maartena het volgende:
8 for 8 in the games that started on 08.08.08....
8 moet nu wel een speciale betekenis hebben voor em
maar 7 wereldrecords..echt zo'n falerquote:Op zondag 17 augustus 2008 08:27 schreef maartena het volgende:
8 for 8 in the games that started on 08.08.08....
8 moet nu wel een speciale betekenis hebben voor em
What's the difference?quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
maar 7 wereldrecords..echt zo'n faler
Spreekt ie ook Nederlands danquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:11 schreef Denewar het volgende:
phelps: "" Het heeft nog even tijd nodig voor wat ik wil bereiken"![]()
Net voor de spelen zei hij dat zijn ultieme doel was om in de VS het zwemmen even populair te maken als het basketbal, honkbal, American football e.d. Ik denk dat hij daar op doelt met die uitspraakquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:11 schreef Denewar het volgende:
phelps: "" Het heeft nog even tijd nodig voor wat ik wil bereiken"![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |