abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60853251
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:38 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat jij hem nu ziet als een zwakker iemand vind ik veel storender eigenlijk. Waaruit maak jij op dat hij zwakker is dan ons?
"Hobby's: meisjes verkopen"
pi_60853425
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:45 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Heerlijk dat eufemisme
quote:
Wanneer een kind niet mooi is, dan zou ik niet gaan huichelen. Ja, ik weet ook wel, je kunt ook weer niet zeggen van: "Wat is dat een lelijk kind!" Dat kan niet, moet je ook niet doen. Wat ik altijd doe als een kind niet zo mooi is, dan zeg ik altijd: "Het is een lief kind."
Onze buren bijvoorbeeld, die kregen een ontzettend lief kind. Toen heb ik ook heel eerlijk gezegd: "Dit is het liefste kind dat ik ooit heb gezien.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_60853471
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:50 schreef Chillah.Bee het volgende:

[..]

"Hobby's: meisjes verkopen"
Dat is toch heel normaal in zijn cultuur.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:01:12 #124
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_60853561
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef BobbyB het volgende:

[..]

[..]

Ik ben meestal wel heel erg direct. Soms kan dat niet altijd en dan wat subtieler. Ik zo het omschrijven als:

Het is niet moeders mooiste, maar ik heb ze lelijker gezien
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
pi_60853862
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:56 schreef BobbyB het volgende:

[..]

[..]
dat is pas kk hard ouwe
pi_60853909
pi_60858075
Dit is echt te kansloos. Die gast heeft het al niet getroffen met zijn uiterlijk en dan wordt hij ook nog zo belachelijk gemaakt. Alsof hij niet doorheeft dat hij lelijk is. Kansloze fokpubers. Ga een gitaar kopen ofzo.
pi_60858160
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Fakkan het volgende:
Dit is echt te kansloos. Die gast heeft het al niet getroffen met zijn uiterlijk en dan wordt hij ook nog zo belachelijk gemaakt. Alsof hij niet doorheeft dat hij lelijk is. Kansloze fokpubers. Ga een gitaar kopen ofzo.
_!
pi_60858225
quote:
Dit is echt te kansloos. Die gast heeft het al niet getroffen met zijn uiterlijk en dan wordt hij ook nog zo belachelijk gemaakt.
pi_60858229
I.p.v. een asieldonateur FOK! actie kunnen we beter geld inzamelen voor deze gast voor een facelift.
U MAD?
pi_60858253
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
I.p.v. een asieldonateur FOK! actie kunnen we beter geld inzamelen voor deze gast voor een facelift.
Die laatste fotosoep gaat imo wat te ver, kan die verwijderd worden?
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:30:14 #132
185261 Scaurus
Memento mori
pi_60858300
quote:
Kijk. Ik kan fucking slecht gitaar spelen. Dat weet ik: ik val anderen niet lastig met mijn getokkel. Een sociaal en redelijk mens weet waarmee hij voor de dag mee kan komen, en waarmee niet. Bij mij is dat met m'n gitaar, bij Onur met z'n gezicht. Als je Onur op straat tegenkomt, is het hoogst kansloos als je hem in zijn gezicht uitlacht. Gaat Onur echter stoere foto's op internet (op een OPENBAAR profiel) neerzetten, dan zijn wij vrij hem te ridiculiseren. Hij stelt de foto's immers openbaar, lokt comments ook nog eens uit door er teksten als 'vrouwen handelen' te zetten en te pretenderen een gladde gangster te zijn. Dat vraagt om ridiculisering.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_60858323
quote:
Heb ik al.
pi_60858346
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:28 schreef Chillah.Bee het volgende:

[..]

Die laatste fotosoep gaat imo wat te ver, kan die verwijderd worden?
Dat is geen fotosoep. Dat is een echte foto
U MAD?
pi_60858350
Man man stelletje moraalridders hier. Kankerkachelkees of alberto, dat soort helden werden toch ook belachelijk gemaakt? Daar zag ik destijds ook niemand om whinen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_60858382
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Kijk. Ik kan fucking slecht gitaar spelen. Dat weet ik: ik val anderen niet lastig met mijn getokkel. Een sociaal en redelijk mens weet waarmee hij voor de dag mee kan komen, en waarmee niet. Bij mij is dat met m'n gitaar, bij Onur met z'n gezicht. Als je Onur op straat tegenkomt, is het hoogst kansloos als je hem in zijn gezicht uitlacht. Gaat Onur echter stoere foto's op internet (op een OPENBAAR profiel) neerzetten, dan zijn wij vrij hem te ridiculiseren. Hij stelt de foto's immers openbaar, lokt comments ook nog eens uit door er teksten als 'vrouwen handelen' te zetten en te pretenderen een gladde gangster te zijn. Dat vraagt om ridiculisering.
Wat hij zegt. En vergeet niet de bloem-in-haar-met-tasje-foto Daarbij moet Fakkan niet zo hypocriet doen met z'n Southpark UI want die maken ook van alles en nog wat belachelijk.
pi_60858388
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:30 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Dat is gewoon louter discriminatie. Had die jongen er als Brad Pitt uitgezien dan was de hele hype nooit ontstaan. Het ridiculiseren van deze jongen, op basis van de teksten die hij heeft geschreven, kan ik nog enigszins begrijpen. Maar doe dit dan consequent en bij iedereen die meisjes hosselt.
pi_60858396
*** Kankerfoto weggehaald op veler verzoek.
U MAD?
pi_60858419
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:32 schreef afcajos het volgende:
Man man stelletje moraalridders hier. Kankerkachelkees of alberto, dat soort helden werden toch ook belachelijk gemaakt? Daar zag ik destijds ook niemand om whinen
En Maikuuul.

En zoals ik al eerder zei, op het Ellegirl forum was ie ook al belachelijk gemaakt. Als ie dat zo erg vond had ie de foto's er inmiddels wel vanaf gehaald.
pi_60858420
Als je er geen grappen over kan maken wordt het iets engs. Willen we dat?
pi_60858448
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef GuyFawkes het volgende:
Als je er geen grappen over kan maken wordt het iets engs. Willen we dat?
Die gast is al eng genoeg.

Oeps.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:36:19 #142
185261 Scaurus
Memento mori
pi_60858450
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:33 schreef Fakkan het volgende:
Dat is gewoon louter discriminatie. Had die jongen er als Brad Pitt uitgezien dan was de hele hype nooit ontstaan. Het ridiculiseren van deze jongen, op basis van de teksten die hij heeft geschreven, kan ik nog enigszins begrijpen. Maar doe dit dan consequent en bij iedereen die meisjes hosselt.
Je snapt het niet. Wij ridiculiseren Onur niet omdat husselt, maar omdat hij denkt een husselaar en vrouwenhandelaar te zijn terwijl hij een lelijke kop heeft. Het is de combinatie die je broek vol zeik doet lopen.
pi_60858454
topic
pi_60858456
quote:
Hij daagt dit toch echt zelf uit zegmaar.
Maar dat hele verhaal is al prima uitgelegd door Scaurus.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:38:14 #145
185261 Scaurus
Memento mori
pi_60858502
Humor heeft altijd een slachtoffer. Bedenk maar eens een sketch of grap waarbij er niemand of iets slachtoffer is. Kan niet. Iedere grap heeft een object, dat kan Kees Kankerkachel zijn maar ook de belastingsdienst. Je kan nooit humor hebben die mensen volledig in hun waarde laat.
pi_60858505
quote:

[..]

Dat is gewoon louter discriminatie. Had die jongen er als Brad Pitt uitgezien dan was de hele hype nooit ontstaan.
!!!!

ZOU HET?
pi_60858522
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef Scaurus het volgende:
Humor heeft altijd een slachtoffer. Bedenk maar eens een sketch of grap waarbij er niemand of iets slachtoffer is. Kan niet. Iedere grap heeft een object, dat kan Kees Kankerkachel zijn maar ook de belastingsdienst. Je kan nooit humor hebben die mensen volledig in hun waarde laat.
naja poep en plas humor misschien
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:40:26 #148
185261 Scaurus
Memento mori
pi_60858564
Het standpunt van de anti's hier is wel begrijpelijk. Ik zou het zelf niet waarderen als mensen mij extreem ridiculiseren. Dan voel ik mij in mijn waarde aangetast. Die waarde bescherm ik echter door geen imbeciele foto's op internet te zetten. Het is een keuze die je maakt. Kies je ervoor alle deuren open te gooien, moet je niet verrast zijn als mensen naar binnen kijken.
pi_60858568
quote:

[..]

Nu gebeurt het consequent bij mensen met een apart uiterlijk/levensstijl... dat is dan toch geen discriminatie.
pi_60858609
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:38 schreef Scaurus het volgende:
Alleen laat je deze jongen 100% niet in zijn waarde. Geen greintje respect is er voor hem. Een grap maken is leuk, maar hem doorvoeren tot in het extreme totdat er plaatjes verschijnen als ' If cancer had a face...' is zo onnodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')