Iddquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Onze zoon heeft die baas in zn ava
Dat was al voordat al die kutusers het begonnen te spammen in elk topicquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Onze zoon heeft die baas in zn ava
Ik wil niet veel zeggen maar Top Oss werd gepwned door Utreg, heb ik van horen zeggenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef gers het volgende:
ik wil niet veel zeggen
maar ik vind het een goede klacht
ik wil niet veel zeggen maar dat klopt bovendien ben ik blij dat je terug bentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar Top Oss werd gepwned door Utreg, heb ik van horen zeggen
Dat ken in utereg dat mooie utereg het stadsie aan het ouwe grachiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:00 schreef gers het volgende:
[..]
ik wil niet veel zeggen maar dat klopt bovendien ben ik blij dat je terug benten is utreg een mooie studentenstad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
ja iddquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
.. en dan toch wel iets zeggen
Klacht: hier hier boven
En nou lief hier op reageren zonder die baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |