SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
PSVquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:31 schreef zarGon het volgende:
Het getuigt niet echt veel van fatsoen. Net zoals boeren.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:34 schreef Scherpkoekje het volgende:
TS is je naam misschien OnorDirk Onor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C. Ajax
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:34 schreef Scherpkoekje het volgende:
TS is je naam misschien OnorOnur Torko Alias BAASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-10 deerniswekkend. Dekt de lading beter.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:48 schreef Marquis.De.Sade het volgende:
-10 Grappig
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:30 schreef igotu het volgende:
Kijk he.. gisterenavond was Twente-Arsenal erop, en ik ging zo bij mijn kameraden kijken want ja je weet ik heb ze.. komen er ineens een paar chicks aan.. gaan ze naast me op die chille sofa zitten.. na een half uur staan ze ineens op! Gaan ze weg zonder doei te zeggen.. gaan ze buiten roken en daarna gingen ze weer naar huis met een of andere kut smoes..
Klacht:
Scheten laten wanneer er chicks bijzitten die er niet tegen kunnen
kop eens een trein ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |