Wat was het leuk he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef PeterNB het volgende:
Bizar om het aller eerste begin nu te zienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nog een keer alle afleveringen kijken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heee heeee heeeee!!!!! Wie postte die berenboys?? Ikke nie hoor!!
Zo onschuldig, zuiver en puur nog...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat was het leuk he.
Die begintune weer
Morgen nį 22:00 uur... 06 30 31 9498 bij de PPPSquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen zin om er op in te gaan
Maar gewoon vol blijven houden
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heee heeee heeeee!!!!! Wie postte die berenboys?? Ikke nie hoor!!
Het meeste commentaar kwam wel van Peet hoor, waar het hart vol van is.....quote:
Trekt vast volle zalenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Morgen nį 22:00 uur... 06 30 31 9498 bij de PPPS
Kijken of je het lef hebt om de dfiscussie aan te gaan
Ik vond de villa echt te donker, Jan's revamp vond ik al iets beter.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond de villa veel mooier voordat Jan de Bouvrie met zijn makkers langskwam om te klussen.
Dat was geen commentaar, dat was hevig protest en verzetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het meeste commentaar kwam wel van Peet hoor, waar het hart vol van is.....![]()
Wat hebben we COS-sen vol gemopperd, maar toch mis ik het wel een beetjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo onschuldig, zuiver en puur nog...
Dat was snel afgelopen.
Vooral het contrast streams/uitzending.....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo onschuldig, zuiver en puur nog...
Dat was snel afgelopen.
Dat werd een ordinaire tent met tuinstoelen iid.. En die rooie benen uit de muur.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond de villa veel mooier voordat Jan de Bouvrie met zijn makkers langskwam om te klussen.
Ja, maar als ik me even omdraai doe je het weer ! !quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar ik ben wel goed met mijn spaties he?!
Ontkenningsfase zul je bedoelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was geen commentaar, dat was hevig protest en verzet
Slaap goed Ruudquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wens jullie nog een prettige avond en ga even horizontaalMorgen weer vroeg dag, niet voor de Poolse collega's en gaatjes maar voor de OS
Truste allemaal
Ik ben GEEN BEER! Ik hou NIET VAN BEREN! Enne........................dat dus!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het meeste commentaar kwam wel van Peet hoor, waar het hart vol van is.....![]()
Maar de eerste stijl was zo donker, totaal niet stream en tv vriendelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat werd een ordinaire tent met tuinstoelen iid.. En die rooie benen uit de muur.Wat errug
Welterusten, ieder z'n hobby!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wens jullie nog een prettige avond en ga even horizontaalMorgen weer vroeg dag, niet voor de Poolse collega's en gaatjes maar voor de OS
Truste allemaal
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste allemaal
Welterusten Ruud, veel kijkplezier morgenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste allemaal
Nou ik had het stukken goedkoper kunnen doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar de eerste stijl was zo donker, totaal niet stream en tv vriendelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |