Geen idee, ik zit morgen op 't Kasteel, Sparta-uit is 1 van de weinige uitwedstrijden die ik nog leuk vind om te bezoeken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:14 schreef LeonH het volgende:
neem aan dat het morgen gewoon wordt uitgezonden in de kick-off?
enne wat vonde gij ervan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:22 schreef planethugo het volgende:
Fanproject.nl: KickOff voorlopig niet open
ik ben morgen ook op t kasteel. Nog nooit geweest dus heb er wel zin in
ben ik t wel mee eens. Laatste half uur was voor roda en toen had er gescoord moeten worden. Je zag toen duidelijk dat we meer kwaliteiten dan sparta hebben en dat t met een beetje geluk wel goed gaat komen mits er zaterdag gewonnen wordt.quote:Op maandag 29 september 2008 12:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
enne wat vonde gij ervan?in ieder geval al weer een stukje beter (de 2e helft dan) de 1e helft was weer ouderwets triest, al moet matondo gewoon daar 0-1 maken, maar hij krijgt het voor mekaar hem nog 3 meter naast te tikken
Ik heb daar nog nooit echt veel sfeer gehoord, zelfs tijdens de verkapte kampioenswedstrijd een paar jaar geleden was het sfeerloos.quote:Op maandag 29 september 2008 14:04 schreef planethugo het volgende:
Publiek op t kasteel was trouwens wel heel erg stil de complete wedstrijd, zelfs toen ze voorstonden
Ik zie het probleem niet zo, 20:45 is wat anders als 18u op een doordeweekse dag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Geweldige planning weer...Verkeerde tijd en verkeerde dag. Het stadion zal gevuld zijn met 4 man en een paardekop....
De wedstrijd van Roda JC tegen Willem II zal gespeeld worden op dinsdag 11 november om 20.45 uur. Deze wedstrijd word tevens live uitgezonden op RTL 7, naast de wedstrijden Ajax - FC Volendam en AZ - PSV
sjeezus ja wat een tuupke, altijd maar relativerenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:05 schreef RD4 het volgende:
[..]
OT: wat is die Planethugo toch een ontzettende doezel....![]()
![]()
Nou, op een dinsdag-avond om 20:45.... 19:30 was een betere tijd geweest.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:05 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo, 20:45 is wat anders als 18u op een doordeweekse dag.
Neem ik die paardekop wel mee.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Geweldige planning weer...Verkeerde tijd en verkeerde dag. Het stadion zal gevuld zijn met 4 man en een paardekop....
De wedstrijd van Roda JC tegen Willem II zal gespeeld worden op dinsdag 11 november om 20.45 uur. Deze wedstrijd word tevens live uitgezonden op RTL 7, naast de wedstrijden Ajax - FC Volendam en AZ - PSV
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:11 schreef RD4 het volgende:
[..]
Leg die maar naast Atte in zijn bed....
Ga je dus ook eerst zuipen.quote:
FP gaat wel, ik ga er iig heen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:14 schreef Timo20 het volgende:
WSU On Tour: Heracles - Roda JC geannuleerd
Wegens gebrek aan animo is de organisatie van WSU On Tour helaas genoodzaakt de busreis van a.s. zaterdag te annuleren. Roda-fans die reeds hebben betaald via Internet Bankieren krijgen het geld vandaag nog teruggeboekt.
Dat zegt al weer genoeg over het grootste deel van de supporters![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |