Ben je 12 ofzoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef jordeeeh het volgende:
Wat? "Dit was het nieuws" ?
Nee het is ene rippoff van 'never mind the buzzcocks'.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Wouser het volgende:
Was net aan het zappen en kwam het BNN programma 'doe maar normaal' tegen en meteen na 5 seconde had ik al door dat het een rip off was van 'dit was het nieuws'.
Rip off van dit was het nieuws
Als dat niet het geval is kun je me dit natuurlijk even laten zien neem ik aan waarna ik natuurlijk mezelf zal excuserenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Dit was het nieuws is een origineel concept wil je zeggen?
zou best kunnen daarvoor heb ik het te kort gezienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Gluckskafer het volgende:
TS is dom.
Dit was het nieuws gaat over HET NIEUWS
Doe maar normaal gaat over MUZIEK
De enige overeenkomst is het aantal pannelleden en de grappen die telkens worden opgelezen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef Wouser het volgende:
[..]
Als dat niet het geval is kun je me dit natuurlijk even laten zien neem ik aan waarna ik natuurlijk mezelf zal excuseren
Dat dus. Rip off van de BBC.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:42 schreef Yozzz het volgende:
Have I got news for you?
Dat verschilt nogal, sommige grappen snap je pas echt als je de politiek daar kentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef RobDrop het volgende:
Maar de grappen zijn wel vaak leuker dan bij "dit was het nieuws"!
Goede inkopper.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Rip off van de BBC.
Sander Lantingaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef RobDrop het volgende:
Maar de grappen zijn wel vaak leuker dan bij "dit was het nieuws"!
okquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Wouser het volgende:
Was net aan het zappen en kwam het BNN programma 'doe maar normaal' tegen en meteen na 5 seconde had ik al door dat het een rip off was van 'dit was het nieuws'.
Rip off van dit was het nieuws
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |