Ik geef het nog 1 jaar maximaalquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een vriendin![]()
![]()
![]()
OT:
Ik heb ook een vriend die altijd leuk mee ging zuipen en elk weekend uitgaan enzo. Nu heeft ie sinds anderhalf jaar een vriendin, hebben ze huisje gekocht, zitten 24/7 op elkaars lip en die vriend gaat NOOIT meer mee stappenLekker op je 20e elke avond huisje boompje beesje en het meisje palen. Weg de lol.
Ah de BFF - moet je te vriend houdenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt
Wie zegt dat dat zo is? Dat gebeurd (doordat die vriendin er TOTAAL niet open voor staat) normaal nooit. Aan de andere kant gaat mijn vriendin wel eens mee (bijv. dagje strand als er één of twee vrienden van me bijzijn. Dat maakt toch ook niet uit..., alleen maar gezeliligquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:28 schreef SG-sam het volgende:
Ik kan me in leven in die vriendin want vind het zelf ook reteirritant als ik met een vriend of vriendin ergens naar toe ga en zijn/haar wederhelft moet er bij zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |