Omdat z'n pinknagel brakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik huilde omdat mijn zusje kanker bleek te hebben, en Cronaldo?
mooi nog een jonge met gevoel..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik jank zo vaak, van het lachen als ik bijvoorbeeld weer een stuk tekst van je lees
Dat kan best pijn doen.quote:
Hehequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jankerd, Cris huilt tenminste om het voetballen
JIj jankt vast ook wle als Nederland of je EIGEN land verliest (betwijl aan je forum foto of je wel NEDERLANDER bent..)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jankerd, Cris huilt tenminste om het voetballen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
mooi nog een jonge met gevoel..
Je bent een jongen met gevoel Rekkiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
mooi nog een jonge met gevoel..
Wat maken jullie er een probleem van dat hij 2 x huilt..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
JIj jankt vast ook wle als Nederland of je EIGEN land verliest (betwijl aan je forum foto of je wel NEDERLANDER bent..)
Het is weer eens wat nieuwsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent een jongen met gevoel Rekkie
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef superXmacho het volgende:
en PS. Pink nagel breken kan idd pijn doen. helemaal als het een kunst nagel is.. maar ja die heeft hij niet,
Sure?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:59 schreef superXmacho het volgende:
en PS. Pink nagel breken kan idd pijn doen. helemaal als het een kunst nagel is.. maar ja die heeft hij niet,
Renaldo is ook een vieze buitenlander anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
JIj jankt vast ook wle als Nederland of je EIGEN land verliest (betwijl aan je forum foto of je wel NEDERLANDER bent..)
Hij is temisnte BLANK! en door de zon bruin geworden.. ga ik alng genoeg in de zon liggen wordt ik ook zo bruinquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Renaldo is ook een vieze buitenlander anders..
Turken zijn ook blank. En om hun nou te accepteren omdat ze blank zijn gaat te ver, niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:06 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hij is temisnte BLANK! en door de zon bruin geworden.. ga ik alng genoeg in de zon liggen wordt ik ook zo bruin
Ben jij een beetje vies van geschiedenis?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:14 schreef superXmacho het volgende:
Eva Braun??? wie is dat nouw weer??
?? die snap ik niet...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken zijn ook blank. En om hun nou te accepteren omdat ze blank zijn gaat te ver, niet?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken zijn ook blank. En om hun nou te accepteren gaat te ver, niet?
Kom maar zo lang het niet een te lang draaidig .. saai verhaal wordt met allemaal jaartallen , en dat soort shit dan val ik in slaap.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ben jij een beetje vies van geschiedenis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |