quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:00 schreef agter het volgende:
[..]
Is dat een schoonheidsvlekje boven je lip?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:24 schreef superXmacho het volgende:
Ik heb wel een moedervlek rechts boven me lip.. is een kleine en niet altijd goed zicht baar op de foto
Kan wel foto soeken waar het wel zicht baar op is..
hoeso topic vol kan je dan niet omberkt posten??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:07 schreef agter het volgende:
Beste SuperXMacho,
Dit topic is bijna vol en daarom gaan we hier verder:
raar uiterlijk 2
Nee, dat zal niet gaan hier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef superXmacho het volgende:
En weet nei of jullie het weten..
Ik zet morgen de foto hier neer..
Nee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:09 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hoeso topic vol kan je dan niet omberkt posten??
Bedenk zelf wel ff een mooie reatieve naam...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:10 schreef agter het volgende:
[..]
Nee.
Als die vol is dan moet iemand een neiuwe aanmaken.
En die is er raar uiterlijk 2
Dus als je daarop klikt zit je erin.
Doe jezelf een lol en laat die foto zitten. Er zal echt niet minder gezeik zijn hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:08 schreef superXmacho het volgende:
En weet nei of jullie het weten..
Ik zet morgen de foto hier neer..
Kst, meer photoshop materiaalquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Doe jezelf een lol en laat die foto zitten. Er zal echt niet minder gezeik zijn hoor
..quote:
Nee, maximaal 300 posts. Morgen anders een nieuwe topic openen voor je foto met het bewijsstuk (zarGon op papier!).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:09 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hoeso topic vol kan je dan niet omberkt posten??
Welterusten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
..
maar ik vertrek richting me nest..
laat de pc wel gwn aan staan met de site..
Goede reisquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
..
maar ik vertrek richting me nest..
laat de pc wel gwn aan staan met de site..
hoho!! je hebt de eer om op HET papiertje te staan..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, maximaal 300 posts. Morgen anders een nieuwe topic openen voor je foto met het bewijsstuk (zarGon op papier!).
Een met puntige ribbels?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:18 schreef Flepke het volgende:
Wat voor speciaal kussen zou ze hebben?
??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:18 schreef Flepke het volgende:
Wat voor speciaal kussen zou ze hebben?
Heuj en de man die voor de benodigde photoshops heeft gezorgd dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:19 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hoho!! je hebt de eer om op HET papiertje te staan..
(omdat je er als eerste mee was)
En worden er nu mensen jaloers.. der is nog een beetje plek op het papiertje..:P
Dus de eer om in de titel te staan is aan iets of iemand anders..
Jmmr voor je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |