Jezus. dat is toch een meisje meer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:42 schreef agter het volgende:
Post eens wat op je hyves anders...dan zie ik dat jij het bent...
"S -
Reactie op: waar eet jij het liefst
Geplaatst op: 20-03-2008 om 11:29.
Gebruiker 11 berichten gwn thuis...
kan ik zo hard boeren als ik maar wil vooral als ik alleen ben... "
Tja, dat over dat boeren komt wel overeen met wat Macho hier geschreven heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Wat bedoel je dara nouw mee??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:36 schreef Flepke het volgende:
Kop, met diverse soepjes van mij:
raar uiterlijk..
Wie maakt deel 2?
Nah, dan geef ik het welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent zeker een Turk. Kap eens met lastigvallen. Elke keer om haar Hyves vragen. Ze wil het niet geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make my day!
Hij bedoelt dat het handig is om die telefoonfoto's te posten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat bedoel je dara nouw mee??
Dat er een deel 2 van je topic moet komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat bedoel je dara nouw mee??
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:44 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jezus. dat is toch een meisje meer?
Welk meisje noemt zich superXmacho
SuperXmacho komt van me vorige paard..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Hete : Super Max's Macho nog watte
En dat super max Macho en zo stond hij dus ook op stal en op een gegeven moment werd hij afgekort al SuperXmachoDon't hate me because I am a blonde!
Oh lief.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
SuperXmacho komt van me vorige paard..
Die Hete : Super Max's Macho nog watte
En dat super max Macho en zo stond hij dus ook op stal en op een gegeven moment werd hij afgekort al SuperXmacho
maak morgen wel ff.. want dan is het licht betern want nu zie je bijna nix door de kut kwaliteit..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het handig is om die telefoonfoto's te posten.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het handig is om die telefoonfoto's te posten.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:45 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat er een deel 2 van je topic moet komen.
Thxquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:46 schreef Daniane het volgende:
Ik vind je haarkleur wel mooi trouwens.
Lampquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
maak morgen wel ff.. want dan is het licht betern want nu zie je bijna nix door de kut kwaliteit..
Je ziet alleen het briefje..
Jaaahquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:49 schreef superXmacho het volgende:
trouwens dit was tog het Cristiano Ronaldo fan topic als ik me nie vergis
Ik hoop dat je in ieder geval weet dat 'het morgen neem ik een foto' gedeelte het verhaal dat superXmacho heet alleen maar ongeloofwaardiger maakt, toch? En anders weet je het nu. En heb jij geen verlichting in je kamer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
maak morgen wel ff.. want dan is het licht betern want nu zie je bijna nix door de kut kwaliteit..
Je ziet alleen het briefje..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:52 schreef superXmacho het volgende:
laten we het over Cristiano hebben
Ik meot foto maken met me tel.. en die maakt geen mooie foto dat moet met dag licht maar morgen maak ik een foto met het briefje..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in ieder geval weet dat 'het morgen neem ik een foto' gedeelte het verhaal dat superXmacho heet alleen maar ongeloofwaardiger maakt, toch? En anders weet je het nu. En heb jij geen verlichting in je kamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |