Leuk uitje om te doen. Heb je misschien ook foto's kunnen maken?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:30 schreef JoeKurr het volgende:
Vanavond ben ik voor de maansverduistering even naar de sterrenwacht in Bussloo geweest.
Was best interessant.
Naast de gedeeltelijk verduisterde maan, die de hele avond goed te zien was, hebben we de kijker ook nog even gericht op Jupiter, en daar een van de vier manen achter de planeet zien verdwijnen.
Daarnaast nog twee satellieten voorbij zien komen, en een vallende ster gezien.
Best een leuk avondje zo
quote:
quote:De eerstvolgende totale maansverduistering die ook in Nederland is waar te nemen, heeft plaats op 21 december 2010 tegen zonsopkomst.
Hoe was de vuurwerkshow?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:57 schreef MissHobje het volgende:
Op het strand van scheveningen was het wel redelijk met vlagen te zien, toch wel wat bewolking, onderweg naar huis was het kei donker:D
Ach, die 2 jaartjes zijn zo voorbij.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:56 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Heb er hier in Tholen(Zeeland) ook niet veel van gezien hoor; er zat veel sluierbewolking voor.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:56 schreef Fredo55 het volgende:
[quote]Op zondag 17 augustus 2008 00:41 schreef Omniej het volgende:
Volgende keer beter.
quote:De eerstvolgende totale maansverduistering die ook in Nederland is waar te nemen, heeft plaats op 21 december 2010 tegen zonsopkomst.
Nee, ik heb geen foto's gemaakt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Leuk uitje om te doen. Heb je misschien ook foto's kunnen maken?
Die foto's van Cassius hierboven vind ik echt gaaf..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |