onboard waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef Darklight het volgende:
welke kaart gebruik je nu dan? Een nog oudere?
9800GTX hier!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef sc00p het volgende:
Ik heb tenminste de legendarische XFX 6600GT
9800GTX OCquote:
quote:
Ach, ik heb maar 64mb. En in mijn laptop wordt daar ook nog een intern geheugen voor gebruikt volgens mijquote:
Dat ding zat volgens mij in onze tweede computer. Dat is dus een jaar of 10-12 geleden ;')quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, ik heb maar 64mb. En in mijn laptop wordt daar ook nog een intern geheugen voor gebruikt volgens mijMaar een Geforce 3 Ti500 roeleert wel hard!
Volgens google komt ie ongeveer uit 2001quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ding zat volgens mij in onze tweede computer. Dat is dus een jaar of 10-12 geleden ;')
Mac..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:25 schreef SuspendedAnimation het volgende:
GoT-topic. Gelukkig heb ik mijn computerhobby vaarwel gezegd.
Oja, mensen die hun PC-kast modden:. Als je iets fatsoenlijks wilt, koop dan lekker een Mac (
) of zo.
macquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:25 schreef SuspendedAnimation het volgende:
GoT-topic. Gelukkig heb ik mijn computerhobby vaarwel gezegd.
Oja, mensen die hun PC-kast modden:. Als je iets fatsoenlijks wilt, koop dan lekker een Mac (
) of zo.
So do Iquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef sc00p het volgende:
Was iedere cent waard!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb nog 1000 piek voor dat ding betaald ooit
Ik ga geen duizenden euro's meer neerleggen voor een laptop of PC. Dit ding (Centrino-laptop-geval met ATI 9700, BT, DVD-brander, etc. Vier jaar geleden jevanhet, schijnt) heeft me bijna 3.000 euro gekost. Nu geef ik liever 1000 euro uit aan iets waar het oog ook nog wat aan heeft. En die keuze maak ik zelf, niet de massa.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mac..Iets doorsnee voor teveel geld zul je bedoelen. Wil je met de menigte meelopen, koop een Mac
(en iPhone en iPod natuurlijk, anders kijken ze je op het schoolplein helemaal niet meer aan)
Ik heb der nog een in de verkoop staan, kope?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Me 7600GT is overleden (ja ik weet het oude kaart) en nu draai ik alle games niet meer fatsoenlijk
![]()
Klacht: 7600GT kapot
me?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:41 schreef FL_Freak het volgende:
Me 7600GT is overleden (ja ik weet het oude kaart) en nu draai ik alle games niet meer fatsoenlijk
![]()
Klacht: 7600GT kapot
Klacht: Mensen die Mac-users afzeiken omdat ze zelf het nut er niet van inzien. Men denkt dat het verschil tussen een Mac en een doorsnee pc niks meer dan een beetje design is. Het verschil zit hem in de software. Want ook is er bijna geen verschil in de specs. De software is juist zo verschillend van windows. Veel gebruiksvriendelijkere interface, veel stabieler systeem, nooit foutmeldingen, nooit vastlopers en ook de grafische effecten zijn leuk meegenomen. Ik verwacht de reacties: Fanboy! en: mensen die beweren dat apple beter isquote:
Het is dan toch wel vreemd dat Windows XP Professional al zeker 2 jaar zonder enkel noemenswaardig probleem draait op mijn laptopje met 1,5 Ghz M processor..misschien ligt het aan de gebruiker?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:05 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
Klacht: Mensen die Mac-users afzeiken omdat ze zelf het nut er niet van inzien. Men denkt dat het verschil tussen een Mac en een doorsnee pc niks meer dan een beetje design is. Het verschil zit hem in de software. Want ook is er bijna geen verschil in de specs. De software is juist zo verschillend van windows. Veel gebruiksvriendelijkere interface, veel stabieler systeem, nooit foutmeldingen, nooit vastlopers en ook de grafische effecten zijn leuk meegenomen. Ik verwacht de reacties: Fanboy! en: mensen die beweren dat apple beter is
Ik heb jarenlang windows gebruikt, en het begon me steeds meer te ergeren dat hij om de haverklap vastliep, of dat er ineens belangrijke systeembestanden ontbraken. Nieuwe PC had ook geen zin. Het lag gewoon aan windows. En van de een op de andere dag heb ik een macbook gekocht, sindsdien heb ik mijn windows pc met veeeeel betere specs niet meer aangehad. Of je er 1200 euro voor over hebt moet je voor jezelf uitmaken, maar ik zie het niet als een fanboy-gewoonte, maar als een zeer goede aankoop waar ik echt geen spijt van heb. En zal ik er maar een topic over openen?
Ik een legendarische Gforce3 Ti 200+tv outquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef sc00p het volgende:
Wat maakt jou dat nou weer uit..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:00 schreef El_Rolando het volgende:
Schopje [DIG]?
Ik pwn jou dus wel zwaar hard met mijn Ti500quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:55 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Ik een legendarische Gforce3 Ti 200+tv out..
ergens in de hoek van een kast
Jij snapt em inderdaadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is dan toch wel vreemd dat Windows XP Professional al zeker 2 jaar zonder enkel noemenswaardig probleem draait op mijn laptopje met 1,5 Ghz M processor..misschien ligt het aan de gebruiker?
Nerd topics in KLBquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat nou weer uit..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:00 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Jij snapt em inderdaad. Mensen die een appel(
) kopen, konden niet overweg met hun windows machine. Vervolgens ze op internet iedere banner aanklikken, waarop pronkt:"gefeliciteerd; u bent de 13493493934 bezoeker." Dan hebben ze weer de hele shits0r aan spyware. Nee, mensen die een mac kopen doen dat zeker omdat ze:
1 of er bij willen horen.
2 zorgeloos willen klikken op internet, in waan dat die spyware toch niet hun apple aantast.
Heb ik beide geen last van, Windows XP Professional nogmaalsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:48 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
er bestaat amper/geen spyware of virussen voor apple. En je hoeft ook nooit ctrl+alt+deleten? Zeg geen nee want dat kan niet.
Nu jij er bent wel jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit het centrale [NERD]-topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:30 schreef makkie88 het volgende:
kijk-mijn-video-kaart pats topicEn toch rustig meedoen he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt patsen doe ik volgens mij niet met mijn retro kaart![]()
ik moest, ik werd gedwongenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En toch rustig meedoen he!
echt patsen doe ik volgens mij niet met mijn retro kaart![]()
kusje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:58 schreef piekartz87 het volgende:
mijn pc is evensnel als mijn laptop
3 x raden wat ik dan altijd meeneem. juist. mn laptop.
ik zou wel graag een pc willen hebben om te gamen, maar ik heb er gewoon geen geld meer voor over om dat ding elke 1,5 jaar te upgraden.
er komt elke maand wel een nieuwe grafische kaart of cpu uit.
elke keer als ik wil gaan upgraden moet ik me ook eerst weer verdiepen in wat er allemaal uit is gekomen
het gaat mij iets te snel tegenwoordig
ik heb het diploma van niveau 4 daarvanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:07 schreef supertard het volgende:
whehehe
"Opleiding(en) ICT medewerker netwerkbeheer niveau 3"
Daar heb ik er 3 van, tri-sli jweetzquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:16 schreef Trafasi het volgende:
ASUS ENGTX280/HTDP/1G op t moment![]()
Leuk ding, heeft alleen wel té veel stroom nodig![]()
[ afbeelding ]
omg wat voorn voeding heb je dan wel niet,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef supertard het volgende:
[..]
Daar heb ik er 3 van, tri-sli jweetz
2kwquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:21 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
omg wat voorn voeding heb je dan wel niet,
gaan de lichten ook iets zachter als jij dat ding aanzet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |