Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vraag me af tot hoe laat zo'n vervoersbedrijf rijdt.
Weet ook bij god niet met wat voor bedrijf het komt.
Ik ga gewoon braaf zitten wachtenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:42 schreef Xebber het volgende:
Ze zouden 't pakket toch op de post doen? Lijkt me dat hij dan komt met DHL of TNT. Pakketten worden over het algemeen vanaf 13.00 uur pas bezorgd.
Mooi, is binnengekomen dus.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Duderinnetje![]()
Ging ik zaterdag speciaal naar zusje toe om haar spullen op te halen, ben ik ze gewoon vergeten![]()
Maar ik heb wel nieuwe schoenen gekocht
O en ik hoef geen tagje.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:18 schreef Greys het volgende:
Duderinnetje! Bedankt voor je gewelllllllldige donatie!
Zit nu op het werk, zal straks even het lijstje kopiëren en aanpassen.
Ik ga je tagje vast aanvragen!
Nieuwe tussenstand dus nu even niet, dan is er te duidelijk weer wie wat gestort heeft.
Maar het gaat superrrrrrrrrgoed!
Ik wilde er zelf niet meer over doorgaan maar inderdaad. Kruisingen worden dus echt niet gefokt door erkende fokkers. Maar goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:39 schreef oh-oh het volgende:Die zakken, echt gaaf
![]()
Ik vind mijn 4 kilozak die ik eens per 6 maanden scoor voor mijn kerels al mega![]()
Xebber, een "kennel" die bewust kruisingen fokt en puppy's to go heeft, dat is hoe dan ook broodfok hoor, toch wel jammer dat je dan niet naar het asiel gegaan bent.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:39 schreef oh-oh het volgende:Die zakken, echt gaaf
![]()
Ik vind mijn 4 kilozak die ik eens per 6 maanden scoor voor mijn kerels al mega![]()
Nou ja, same herequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:44 schreef Queen_Bee het volgende:
In mijn gedachten zag 100kg er trouwens wel wat groter uit, maar dit is beter
Laten we maar geen wiskundige studies gaan volgenquote:
Cavom is natuurlijke dierenvoeding. Goed voer van wat ik erover gehoord heb. Baloe heeft er ook een blauwe maandag op gestaan, maar kwam er ontzettend van aan de diarree en had jeuk. Niet zo raar als nu achteraf blijkt dat hij voedingsallergie heeft.quote:Cavom compleet is de volledige, natuurlijke voeding voor volwassen honden en kan zowel gebruikt
worden voor de hond waarvan prestaties worden verwacht, als voor de gewone huishond.
Ik had altijd een hele mooie 3 voor wiskundequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Laten we maar geen wiskundige studies gaan volgen
Same herequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had altijd een hele mooie 3 voor wiskunde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |