Ben je al een beetje over de schok heen van de aanblik van mij in badjas en met druipend haar?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:48 schreef ferrari_rood het volgende:
feli Inge en man geniet van deze mooie dag. en het is nog mooi weer.
wij zijn inmiddels als weer even thuis met snowy. Alles goed gegaan Zorro vindt het nog maar zozo en blaast af en toe Fire loopt hem wel achterna maar doet niks.
Foto's zal ik plaatsen in Snowy ons nieuwe wereld wonder topic in f&f
Afentoe zijn het net struisvogels hè.... Niet kijken, gewoon slikken!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:24 schreef Qwea het volgende:
nee das brood. Ergens achter in zn strot zat nog aardappel
Hoi ik stuur straks een PM over de spullen ophalen in Den Haag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een keer 's avonds bij MissJ spullen ophalen dus ik kan dan ook wel langs Helgi rijden?
Alle eer gaat uit naar MikeyMoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:31 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Afentoe zijn het net struisvogels hè.... Niet kijken, gewoon slikken!
Had deze nog het geluk dat jij 'm vond
Geef 'm dan maar een knuffel vamme..quote:
Wanneer en waar noemde ik jou een pauper dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:01 schreef Gewas het volgende:
PM verstuurd naar DizzyMissLizzy.TheYoung1 waarom noemde je mij een pauper?
![]()
Ach maakt verder ook niet uit. Terug naar de asielactie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:32 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wanneer en waar noemde ik jou een pauper dan?
En doe dat verder niet hier vragen. Er is nog zoiets als PM...
Jaa pcies!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:36 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ach maakt verder ook niet uit. Terug naar de asielactie.
Met een beetje pech is dr nu ook ergens een exemplaar aan het worstelen met een hele kippenpoot in zn strot, gelukkig hebben jullie deze gered!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:24 schreef Qwea het volgende:
nee das brood. Ergens achter in zn strot zat nog aardappel
Nee, want die ging echt gewoon wel door zn strotquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met een beetje pech is dr nu ook ergens een exemplaar aan het worstelen met een hele kippenpoot in zn strot, gelukkig hebben jullie deze gered!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |