Dat kan zo zijn ja, maar hoeft echt niet. En vaak kan het asiel je wel wat over het dier vertellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:05 schreef Xebber het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik doe met liefde mee aan deze asielactie, maar bij asieldieren heb ik altijd het idee dat ze een beetje lastig zijn op te voeden, zeker als ze al een of twee jaar zijn.
En misschien klinkt het krom, maar het lijkt mij juist verstandig om je eerste hond juist niet uit het asiel te halen omdat je dan meestal dingen moet af- én aanleren.
Vandaar mijn uiteindelijke keuze om een pup te halen bij een fokker.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]Hier net ;
"Michael! Moet je nou toch eens komen kijken!"
-God, wat heb je nou weer
"Kijk die schattige pupjes dan! Die labradors!"
*MM kusje op neus van Q geeft*
*Q puppie ogen opzet*
"Zou je die droppies nou niet willen hebben? of 1? Kijk ze dan vet schattig zijn!"
-Ja, als ik met jou alle hondjes wil hebben die ik leuk vindt, dan mag ik zeker met jou erbij wel een landgoed gaan kopen. En ik heb geen landgoed centjes
"Is dit een "nee je krijgt geen puppy?" "
-Je leert het al.
"Oke, geen puppy, volwassen hondje dan
-Die heb je al
"NOG 1 !"
-Ja doei
Ze wil ook geen pupquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef Greys het volgende:
Die donkere labradorkruisingpups dan QuBe!
Sorry, ik hou al opMaar dat zijn reutjes...
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef beefcake het volgende:
Ik heb vanmiddag een paar spulletjes afgegeven bij de buuf van bigbirden ik zag een heel lief poesje voor bigbirds raam
Hopelijk kunnen ze er wat mee bij het asiel. De drie grote voerbakken komen van mijn schoonmoeder Ik informeerde haar vanmiddag pas over de actie dus er was helaas geen tijd meer om ze door te vaatwasser te slingeren.
MM verpest hetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Gelukkig heb je MM anders had je volgens mij je eigen dierentuin al
En met wie moet ik dan seks hebben? Met de hondjes zeker?quote:
bigbird heeft 5 lieve terroristen poezelsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef beefcake het volgende:
Ik heb vanmiddag een paar spulletjes afgegeven bij de buuf van bigbirden ik zag een heel lief poesje voor bigbirds raam
Hopelijk kunnen ze er wat mee bij het asiel. De drie grote voerbakken komen van mijn schoonmoeder Ik informeerde haar vanmiddag pas over de actie dus er was helaas geen tijd meer om ze door te vaatwasser te slingeren.
quote:
Moet ook een tekentang bijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Spulletjes van Beefcake toegevoegd aan het lijstje
Donequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:35 schreef bigbird het volgende:
[..]
Moet ook een tekentang bijDas dat blauwe ding in het bakje linksboven
Was dit ook de poes die je bji het raam zag?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:41 schreef beefcake het volgende:
Leuke foto's
Die Pokemon is Snorlax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |