Als ie toch al een bloedtest moet, kan dat voor voer er dan niet gewoon even bij of zo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee nog niks aan het toevoegen, aangezien ik dus geen flauw idee heb hoe dat werkt. Dus daarom lijkt het me slim om 2 sept (heb inmiddels ook maar een nieuwe zak voer a 80 euro besteld omdat zn oude bijna op is) sowieso naar mn eigen DA te gaan. Hij moet toch een bloedtest voor zn schildklier waarschijnlijk. En sowieso lijkt het me slim om het maar even met haar over te hebben wat we nu gaan doen. En vooral hoe we dingen gaan doen.
Ja, dat kan wel. Maar dan betaal je gewoon alsnog 60 voor de schildklier test, en iets van 80 voor de allergietestquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als ie toch al een bloedtest moet, kan dat voor voer er dan niet gewoon even bij of zo?
Lijkt me verstandiger om dan even te wachten inderdaad
Zo grappig, ik ben dus echt een kneus in wiskunde. stelling van pythagoras ? Wat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Pff, vrouwen. Ruimtelijk inzicht is niet voor ons weggelegd
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo grappig, ik ben dus echt een kneus in wiskunde. stelling van pythagoras ? Wat?
Kwadraten?
Mike de arme lieverd probeerde het me uit te leggennu snap ik de kwadraten. Kwadraat van 2 = 4. Kwadraat van 4 = 16. Kwadraat van 16 = 32 ect.
Alleen die stelling van pythagoras, ik snap er geen jota vanWe hadden ook altijd paralellogrammen ofzo
ja, 256 natuurlijk hequote:
Hier ook!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
Ik dacht ook dat 100 kilo er 'meer' zou uitzien
Maar het zijn wel heeeeeeeele grote zakken
Wat leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe gezinsuitbreidingquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:04 schreef Xebber het volgende:
Mijn broer en schoonzus hebben al een paar weken een kruising tussen een jack russell en een shitzu van dezelfde kennel. Ik heb vooraf intensief mailcontact gehad en een afspraak gemaakt afgelopen vrijdag, om te komen kijken naar het nest Boomers wat vrijdag weg mocht.
Vrijdag dus naar de kennel, en daar heb ik Mara gekocht. Heb ruim een uur gebabbeld met de eigenaar van de kennel, en 't voelde van beide kanten gewoon heel goed aan. Uiteindelijk kreeg ik er uitgebreide documentatie, ontwormingsspuit, voer en de hele reutemeteut bij. En Mara natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
En zoals beloofd...de foto's![]()
En Baloe ontdekt eindelijk dat het niet voor poessies is![]()
[ afbeelding ]
Kan zijn, maar Mara is géén kruising.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Xebber, een "kennel" die bewust kruisingen fokt en puppy's to go heeft, dat is hoe dan ook broodfok hoor, toch wel jammer dat je dan niet naar het asiel gegaan bent.
Nee, maar een erkende fokker heeft over het algemeen één ras zitten en sporadisch meer. En zeker geen kruising die dar dus wel zitten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:48 schreef Xebber het volgende:
[..]
Kan zijn, maar Mara is géén kruising.
Ik ben overigens wel naar 't asiel geweest hier in Lelystad, maar ze hadden niets wat bij mij zou passen.
En dat ja!quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Qwea check jouw mail even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |