My thoughts exactly...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef L0t.. het volgende:
Lekker, je schoenen schoonmaken in de douche
Het was niet eens in een parkje, maar gewoon bij een boom waar ik me fiets tegen aan zette toen ik ging pinnen, hier in Den Haag (quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:45 schreef reetveter het volgende:
Plaats een bermbom in het plaatselijke parkje, DAT zal ze leren!
Timberlands zijn echt niet alleen voor paupers heur! Kleed prima af bij m'n broek en overhemd van McGregor en colbertje van Tommy Hilfiger.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben jij een lompe rapneger ofzo
Waar anders? ik woon ook maar in een studio.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef L0t.. het volgende:
Lekker, je schoenen schoonmaken in de douche
Bij een boom!? Kijk dan ook uit je doppen....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was niet eens in een parkje, maar gewoon bij een boom waar ik me fiets tegen aan zette toen ik ging pinnen, hier in Den Haag ()
Dat zal een gek gezicht zijn! Een hondenbezitter die gaat poepen en zijn eigen poep niet opruimt!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:40 schreef Zotheid het volgende:
... en ik er midden in stap.
Lekker in die groeven van m'n Timberlands waar het zo moeilijk uit te halen is.
Douchekop er op gezet waardoor ik braakneigingen kreeg van de geur.
Klacht: asociale hondenbezitters.
tenzij het op een uitlaatstrook is, of in de goot (die in Amsterdam trouwens niet meer een schijtzone is): zou je het niet eens opruimen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:14 schreef aychelle het volgende:
ik ruim ook nooit de poepjes op van m´n hond ..
haterquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef behangplakker het volgende:
hater2quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef piekartz87 het volgende:
ipv schoenen timberlands zeggen
verkapt ik heb timberlands topic,
Is het niet de shit van de hond en niet die van de hondenbezitter?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:40 schreef Zotheid het volgende:
... en ik er midden in stap.
Lekker in die groeven van m'n Timberlands waar het zo moeilijk uit te halen is.
Douchekop er op gezet waardoor ik braakneigingen kreeg van de geur.
Klacht: asociale hondenbezitters.
c - MLF moet eens bij ons op de theorieavond komen van hondengedragquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:24 schreef MLF het volgende:
hondenbezitters zijn zo goor dat ze hun hond overal laten schijten
a - hondenbezitters moeten per direct opgehangen worden
b - niemand moet een hond als huisdier nemen
Wie naar shit luistert trekt shit aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
jij moet de politiek inquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:24 schreef MLF het volgende:
hondenbezitters zijn zo goor dat ze hun hond overal laten schijten
a - hondenbezitters moeten per direct opgehangen worden
b - niemand moet een hond als huisdier nemen
als de gemiddelde hondeneigenaren hun hond zouden opvoeden en gewoon poepzakjes mee zouden nemen is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:07 schreef Logitik het volgende:
Honden zijn inderdaad grote klote beesten!
Precies.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef Ladidadida het volgende:
Loop dan niet door het gras, idioot.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zal een gek gezicht zijn! Een hondenbezitter die gaat poepen en zijn eigen poep niet opruimt!
Even nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:54 schreef NoBody122 het volgende:
Mensen die de hondenpoep op straat niet opruimen zijn idd aso
Verder in struikjes en andere plaatsen waar mensen normaal niet behoren te stappen kan je t natuurlijk net zo goed laten liggen. Als er dan iemand intrapt is 't z'n eigen schuld
In een studio?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef Zotheid het volgende:
Waar anders? ik woon ook maar in een studio.
Dat ga ik niet aan het aanrecht doen of in de wasbak.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:15 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
als de gemiddelde hondeneigenaren hun hond zouden opvoeden en gewoon poepzakjes mee zouden nemen is er niks aan de hand.
honden zijn geen grote klote beesten,
mits opgevoed zijn ze echt mans best friend!!!
mensen die zomaar roepen dat honden klotebeesten zijn.
zijn meestal watjes die 2 blokken voor een tekkel omlopen.![]()
inderdaad,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:22 schreef Maeghan het volgende:
Tekkels kunnen dan ook venijnig in je enkels bijten!
Ach ja. Zolang ze hondenbezitters niet verplichten tot het volgen en met goed gevolg afleggen van elementaire gehoorzaamheidstraining blijf je gewoon imbecielen houden die denken dat een hond alleen maar leuk is, uit zichzelf luistert en zijn eigen poep opruimt.
Nee, waar de hondenbezitters voor betalen zijn: hondenpoepveldjes en het onderhoud daarvan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:23 schreef agter het volgende:
Juist: De gemeente moet het maar opruimen...er wordt tenslotte voor betaald.
Of niet?
Hoezo? Het is toch de keuze van de gemeente dat ze dat geld uitgeven aan zgn hondenpeopveldjes?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, waar de hondenbezitters voor betalen zijn: hondenpoepveldjes en het onderhoud daarvan.
Dus iedere drol buiten dat veldje, mogen ze gewoon opruimen.
Ik vind het trouwens wel een beetje een flut mentaliteit....
Het zal best veel geld zijn, maar ik vind het persoonlijk niet kunnen om je hond dan maar voor dat bedrag overal te laten schijten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:51 schreef agter het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch de keuze van de gemeente dat ze dat geld uitgeven aan zgn hondenpeopveldjes?
Als ze die niet aan zouden leggen, zouden ze misschien wel alle hondepeop op kunnen ruimen.
Tis best veel hoor, die hondenbelasting.
Waar is hondenbelasting dan goed voor?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal best veel geld zijn, maar ik vind het persoonlijk niet kunnen om je hond dan maar voor dat bedrag overal te laten schijten.
Als iedereen dat zou doen, veranderd het al snel in een teringbende.
Wat verwacht jij dan? Dat ze mannetjes gaan inhuren om iedere straat hondenpoep vrij te houden?
Dat is echt veel te duur en met zo'n veldje kun je de kosten enigzins in de hand houden.
Nou zoals ik al zei:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:03 schreef agter het volgende:
[..]
Waar is hondenbelasting dan goed voor?
(als ik het opruim is mijn hond schoner dan mijn kat, en daar betaal ik ook geen 100 euro voor)
Zou ik ook niet doen als ik een hond had. Tis net of hij een roker is..iedereen klaagt over hem.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:08 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb een hond.
Ik ruim het ook niet op, weetje hoe vies gek!
Dat de gemeente daar zijn geld aan uit geeft is toch de keus van de gemeente?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zoals ik al zei:
aanleg en onderhoud hondenpoepveldjes.
Van die prullenbakken om je zakje hondenpoep in kwijt te kunnen.
Dat is ook niet allemaal gratis, hoor.
En de reden dat je voor je hond wel belasting moet betalen is dat die buiten uitgelaten wordt, katten kun je of binnen houden of je hebt niet een al t erge overlast van kattenstront.
Volgens mij krijg je gewoon een boete als je het niet opruimt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:11 schreef agter het volgende:
[..]
Dat de gemeente daar zijn geld aan uit geeft is toch de keus van de gemeente?
Ik betaal voor mijn hond, heb je klachten, dan ga je maar naar de gemeente...
BIj mij moet je niet zijn.
Hondenbezitters betalen hondenbelasting. En waarvoor is die belasting?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je gewoon een boete als je het niet opruimt.
Misschien dan genoeg motivatie?
Ik weet niet wat voor oplossing jij dan ziet voor het "probleem?"
Van de poepsquadquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je gewoon een boete als je het niet opruimt.
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:46 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
c - MLF moet eens bij ons op de theorieavond komen van hondengedrag
Waar laat je ze dan poepen? Zeker midden op straat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:24 schreef agter het volgende:
Maar die poepveldjes zijn belachelijk.
Ik vind honden gewoon klote beesten. Ze likken, ze schijten, blaffen en je moet ze uitlaten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:15 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
als de gemiddelde hondeneigenaren hun hond zouden opvoeden en gewoon poepzakjes mee zouden nemen is er niks aan de hand.
honden zijn geen grote klote beesten,
mits opgevoed zijn ze echt mans best friend!!!
mensen die zomaar roepen dat honden klotebeesten zijn.
zijn meestal zelf bang voor honden terwijl dat niet nodig is
Alleen jouw voortuinquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:22 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig.
Dat geldt ook voor de voortuinen die prive eigendom zijn?
ojee stel je voor dat je gelikt wordt door een hondjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 08:37 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik vind honden gewoon klote beesten. Ze likken, ze schijten, blaffen en je moet ze uitlaten.
Bij mij komt er nooit zo'n stinkbeest me huis in
Wij hebben ook zo'n veldje. Ongeveer 5 minuten van ons huis en ligt ook op het wandelpad waar ik met de hond altijd loop. Nadeel is wel dat onze hond nooit gewend is geweest om precies daar op dat veldje (van 2 bij 4 ofzo) zijn behoefte te doen. Het veldje is enkele jaren geleden daar gekomen en wij hadden onze hond dus al aangeleerd gewoon de poepen bij de boom in het gras van de stoep vandaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
mijn hond zal het echt niet op de stoep doen. mij hond doet het het liefst in de struiken.
ik als hondenbezitter vind dat smerig, zeker omdat er een speciaal honden uitlaat veld is om die beesten hun behoefte te laten doen. (dan nog presteren sommige baasjes het om hun hond op het LOOPPAD te laten schijten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |