My thoughts exactly...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef L0t.. het volgende:
Lekker, je schoenen schoonmaken in de douche
Het was niet eens in een parkje, maar gewoon bij een boom waar ik me fiets tegen aan zette toen ik ging pinnen, hier in Den Haag (quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:45 schreef reetveter het volgende:
Plaats een bermbom in het plaatselijke parkje, DAT zal ze leren!
Timberlands zijn echt niet alleen voor paupers heur! Kleed prima af bij m'n broek en overhemd van McGregor en colbertje van Tommy Hilfiger.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben jij een lompe rapneger ofzo
Waar anders? ik woon ook maar in een studio.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef L0t.. het volgende:
Lekker, je schoenen schoonmaken in de douche
Bij een boom!? Kijk dan ook uit je doppen....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was niet eens in een parkje, maar gewoon bij een boom waar ik me fiets tegen aan zette toen ik ging pinnen, hier in Den Haag ()
Dat zal een gek gezicht zijn! Een hondenbezitter die gaat poepen en zijn eigen poep niet opruimt!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:40 schreef Zotheid het volgende:
... en ik er midden in stap.
Lekker in die groeven van m'n Timberlands waar het zo moeilijk uit te halen is.
Douchekop er op gezet waardoor ik braakneigingen kreeg van de geur.
Klacht: asociale hondenbezitters.
tenzij het op een uitlaatstrook is, of in de goot (die in Amsterdam trouwens niet meer een schijtzone is): zou je het niet eens opruimen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:14 schreef aychelle het volgende:
ik ruim ook nooit de poepjes op van m´n hond ..
haterquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef behangplakker het volgende:
hater2quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef piekartz87 het volgende:
ipv schoenen timberlands zeggen
verkapt ik heb timberlands topic,
Is het niet de shit van de hond en niet die van de hondenbezitter?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:40 schreef Zotheid het volgende:
... en ik er midden in stap.
Lekker in die groeven van m'n Timberlands waar het zo moeilijk uit te halen is.
Douchekop er op gezet waardoor ik braakneigingen kreeg van de geur.
Klacht: asociale hondenbezitters.
c - MLF moet eens bij ons op de theorieavond komen van hondengedragquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:24 schreef MLF het volgende:
hondenbezitters zijn zo goor dat ze hun hond overal laten schijten
a - hondenbezitters moeten per direct opgehangen worden
b - niemand moet een hond als huisdier nemen
Wie naar shit luistert trekt shit aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |