Wat bedoelt u hiermee, TS?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:27 schreef Mr-Coffee het volgende:
Nou lekker is dat dan, afgelopen zondag m,n poot verzwikt, en ben dus ruim een week zoiezo uit de roulatie.
Punt is dat ik dus vanavond naar een concert van Pro-Pain zou gaan in de Baroeg, maar dus niet kan omdat ik zonodig m,n poot moest verzwikken.
Klacht: door blessure niet de metalcore goden Pro-Pain zien, en dus een van de vetste concerten van het jaar mis loop.
ah, het neefje van ice-T?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:35 schreef Chillah.Bee het volgende:
Pro-Painwtf is dat, het broertje van T-pain?
ah, de broer van ice cube?quote:
Ja, was kamergenoot van Vanilla icequote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Lijkt mij juist een positieve bijkomstigheid dat je nu niet naar die teringherrie toe hoeft
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:40 schreef Jumparound het volgende:
maareh, je kan er toch gewoon heen? je hoeft nu alleen de pit niet in toch?
Je verkondigt zelf dat dit een van de vetste concerten dit jaar is. En dan zeik je over een pootje wat het niet meer zo goed doet. Ga er toch heen aandachttrekkertje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:43 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Pro-Pain, en niet pitten?
Where,s the fun in that?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:35 schreef Chillah.Bee het volgende:
Pro-Painwtf is dat, het broertje van T-pain?
"Pittende rockers" moeten verboden worden. 90% van dat soort lui zijn kansloze josties die niet bepaald breed zijn maar zich op die manier toch wel wat voelen. En dan janken als ze omver worden gekegeld door de andere 10%.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:43 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Pro-Pain, en niet pitten?
Where,s the fun in that?
WTF zijn er mensen die vrijwillig naar zo'n concert gaan? Je gaat jezelf toch ook niet voor de lol voor een auto gooien of chloor in je ogen spuiten?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:46 schreef lighted het volgende:
[..]
"Pittende rockers" moeten verboden worden. 90% van dat soort lui zijn kansloze josties die niet bepaald breed zijn maar zich op die manier toch wel wat voelen. En dan janken als ze omver worden gekegeld door de andere 10%.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:50 schreef lighted het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, met jou bedoel ik die 90%.
Samen met Millie Vanillie?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja, was kamergenoot van Vanilla ice
OMFGquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:35 schreef Quir het volgende:
'cause when you hit the floor you can always crawl
Dat dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:48 schreef koemleit het volgende:
poot verzwinkt en dan niet gaat..
wat een fucking loser ben je dan zeg.
ga gewoon man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |