Gisteren hoorde ik op tv dat Percy woensdag niet lekker voelde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 06:40 schreef Ole het volgende:
ik hoorde vandaag dat hij woensdag ergens had zullen zijn...
en hij was er niet en mensen maakten zich zorgen, Kut hoor
Ja, dus misschien toch een hersenbloeding o.i.d. Is wel erg toevallig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik op tv dat Percy woensdag niet lekker voelde.
Ja echt triestquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dus misschien toch een hersenbloeding o.i.d. Is wel erg toevallig.
Hij zou een iets wat opgerekte anus hebben...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:20 schreef poohy het volgende:
De lijkschouwing heeft toch vrijdag al plaatsgevonden? Is daar nog wat uitgekomen?
Is dat wel veilig nu? Er was toch een racistische burgeroorlog aan de gang daar of zo? Of ben ik nu in de war met Curaçao of Bonaire?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij wordt op Aruba begraven meer weet ik niet.
Percy zal het een worst wezen, gok ik, Marble.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Is dat wel veilig nu? Er was toch een racistische burgeroorlog aan de gang daar of zo? Of ben ik nu in de war met Curaçao of Bonaire?
Ja maar ik maak me zorgen om zijn entourage. Een fashion industry insider als Dyanne Beekman wil die crematie natuurlijk voor geen goud missen en die is zo blank als een stopcontact dus straks wordt ze nog gerassenhaat en uitgemoord daar op Bonaire!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Percy zal het een worst wezen, gok ik, Marble.
Do we really care?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja maar ik maak me zorgen om zijn entourage. Een fashion industry insider als Dyanne Beekman wil die crematie natuurlijk voor geen goud missen en die is zo blank als een stopcontact dus straks wordt ze nog gerassenhaat en uitgemoord daar op Bonaire!.
Nee, Zuid Afrikaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:19 schreef Marble het volgende:
[..]
Is dat wel veilig nu? Er was toch een racistische burgeroorlog aan de gang daar of zo? Of ben ik nu in de war met Curaçao of Bonaire?
Meeste mensen die aan een hartstilstand bezwijken overkomt dat op het toilet. Je moet van te voren gignatisch plassen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:42 schreef Marble het volgende:
Waar komt dat door? En grote of kleine boodschap? Best fascinerend.
Je volgt het nieuws niet? Blank zijn is gevaarlijk tegenwoordig op Curaçao.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:50 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, Zuid AfrikaJe zit er maar een continentje naast
Curaçao, ja. Op Aruba kan je als blanke gewoon rondlopen ja ... niet dat Percy blank was ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:19 schreef Marble het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:25 schreef Marble het volgende:
Ja maar ik maak me zorgen om zijn entourage. Een fashion industry insider als Dyanne Beekman wil die crematie natuurlijk voor geen goud missen en die is zo blank als een stopcontact dus straks wordt ze nog gerassenhaat en uitgemoord daar op Bonaire!.
Ik ga er voorlopig toch niet heenquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:06 schreef static het volgende:
[..]
Je volgt het nieuws niet? Blank zijn is gevaarlijk tegenwoordig op Curaçao.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |