Sowieso is het gewoon triest als iemand op zo'n jonge leeftijd overlijdt door zo'n idioot ongeval.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een beetje respectvol reageren op een overlijdensbericht is tegenwoordig al teveel gevraagd. Zout eens een eind op, ik ben ook niet bepaald zijn grootste fan, maar hij heeft veel betekent voor de Nederlandse modewereld.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sowieso is het gewoon triest als iemand op zo'n jonge leeftijd overlijdt door zo'n idioot ongeval.
JIJ was van MIJ!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Voor die Feenstra ook erg verdrietig, eerst haar vriend en nu dit weer....
Tja, op dit forum kán het voorkomen dat er zo nu een dan eens een topic langskomt dat je eventueel weleens niet zou kunnen interesseren...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:41 schreef LittleMiss het volgende:
Care.
En al die vrouwen die hier op reageren_!
Zn broer was ongekomen bij het duikenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:29 schreef Vivi het volgende:
OMG wat erg, zijn ouders zijn dus al 2 kinderen kwijt..
Misschien kan moeders troost zoeken bij de moeder van het klimgezin..mijn god zeg, hoeveel kan een mens overkomen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zn broer was ongekomen bij het duikenVader ook al overleden.
Familie Irausquin + water = geen succes?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Zn broer was ongekomen bij het duikenVader ook al overleden.
Volgens Geert waren ze alleen vrienden,en hadden ze geen relatiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:34 schreef schatje het volgende:
Heftig hoor.
Het schijnt dat ie met Geert Hoes een relatie had.
Geert Hoes heeft zichzelf nooit geprofileerd als homoseksueel. Dus als er sprake zou zijn geweest van een relatie, dan zou deze stiekem geweest moeten zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens Geert waren ze alleen vrienden,en hadden ze geen relatie!!
Heel erg dat die jongen is overleden al kende ik hem niet.
Als het al geen ongeluk was, dan wel zelfmoord, eerder nog dan moord.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:25 schreef FictionalFenna het volgende:
Vreemd... Heel terurig.
Ik kan niet geloven dat het een ongeluk was...
Ik denk dat hij is vermoord door een jaloers iemand.
Volgens SBS shownieuws hé. was er geen sprake van een relatie, én waren ze alleen goede vrienden.quote:Geert Hoes heeft zichzelf nooit geprofileerd als homoseksueel. Dus als er sprake zou zijn geweest van een relatie, dan zou deze stiekem geweest moeten zijn.
maar die zijn natuurlijk niet betrouwbaar en onafhankelijk, en kan Geer weer mooi vaderlijk de troostende arm om Geert heen slaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens SBS shownieuws hé. was er geen sprake van een relatie, én waren ze alleen goede vrienden.
Uiteraard is het treurig als iemand overlijdt, maar zoals sommige dames hier hysterisch krijsen omdat de designer van hun lievelingsjurkje ze is ontvallen is wellicht nog veel treuriger. Godsallemachtig zeg, stel jullie eens niet zo aan. Het zijn maar wat fucking kleertjes, we hebben het hier niet over de moord op Gandhi of Kennedy of zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tja, op dit forum kán het voorkomen dat er zo nu een dan eens een topic langskomt dat je eventueel weleens niet zou kunnen interesseren...
...BLIJF DAN WEG!!!!
Een treurig bericht...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |