quote:Modeontwerper Percy Irausquin overleden
AMSTERDAM - Percy Irausquin is na een noodlottig ongeval overleden. De modeontwerper is 39 jaar geworden. Dat heeft zijn management donderdag bekendgemaakt.
Serieus? Wow... ik dacht eigenlijk meteen aan een auto-ongeluk oid. Vallen in de douche en dan zo terechtkomen dat je sterft in de bloei van je leven is wel erg cru.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:29 schreef Copycat het volgende:
Blijkbaar uitgegleden in de douche en gevonden door zijn ex.
Bizar.
Bizar én lullig...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:29 schreef Copycat het volgende:
Blijkbaar uitgegleden in de douche en gevonden door zijn ex.
Bizar.
http://www.telegraaf.nl/b(...)erleden__.html?p=3,1quote:Percy Irausquin overleden
Percy Irausquin, de Nederlandse modeontwerper van Arubaanse komaf, is vanmiddag in zijn woning in Amsterdam overleden. De ontwerper die bekend en onbekend Nederland kleedde, is uitgeleden in de douche en kwam met zijn hoofd op de vloer terecht. Zijn ex-vriend Arjan Mallie heeft hem daar dood aangetroffen. De ontwerper is 39 jaar geworden. Tijdens de Amsterdam Fashion Week had de ontwerper een wervelende show gegeven die met veel gejuich door pers en publiek werd ontvangen.
Nou ja... ze kunnen nog vrienden zijn, ze hadden bijvoorbeeld afgesproken ergens, Percy kwam niet opdagen, ex neemt poolshoogte. Is allemaal speculeren maar dat gegeven op zich hoeft niks te betekenen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:33 schreef geppie het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag...wat deed zijn ex dan in zijn huis
bij mij is dat een lege pagina...?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:33 schreef Copycat het volgende:
De Telegraaf:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)erleden__.html?p=3,1
Zou kunnen, maar mijn exen hebben geen huissleutelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou ja... ze kunnen nog vrienden zijn, ze hadden bijvoorbeeld afgesproken ergens, Percy kwam niet opdagen, ex neemt poolshoogte. Is allemaal speculeren maar dat gegeven op zich hoeft niks te betekenen natuurlijk.
Ja dan maak je echt een enorme (ongelukkige) smak tegen de tegels ja. Als je met een noodgang onderuit gaat en er niet direct iemand om je heen om je te helpen als je knock out gaat, ben je wel in big trouble...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:39 schreef crohntje het volgende:
Hé?! Schrik me rot! Dan moet je echt wel ongelukkig terecht komen???
Whahahaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:44 schreef SheikYerbouti het volgende:
Uitgegleden in de douche: vast vanwege liters glijmiddel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |