quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef LXIV het volgende:
Ben je nou een jongen of een meisje?
wat een bol gezicht heb jijquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:57 schreef superXmacho het volgende:
Dit is de foto .. met het tegen bewijs dat ik geen punt kaak heb..
is wel een vage foto...[ afbeelding ]
volgens mij is het ook een dodelijke aandoening...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:56 schreef LXIV het volgende:
Het is trouwens puntkaak en geen punt kaak. Dat is een veelgemaakte fout onder puntkakers. Dat ze niet eens weten hoe hun eigen aandoening te schrijven.
Hahahaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:56 schreef LXIV het volgende:
Het is trouwens puntkaak en geen punt kaak. Dat is een veelgemaakte fout onder puntkakers. Dat ze niet eens weten hoe hun eigen aandoening te schrijven.
Nou goed. Je hebt niet echt een punt kaak, zoals je het zelf noemt. Maar ik vind je wel behoorlijk lelijk, of je nu een jongen of een meisje bent. Een soort gremlin.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:57 schreef superXmacho het volgende:
Dit is de foto .. met het tegen bewijs dat ik geen punt kaak heb..
is wel een vage foto...[ afbeelding ]
Me BMI is goed..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
misschien moet ze even naar de dieettopics
Het is mijn BMI.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:01 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Me BMI is goed..
en heb nie een dik gezicht..
Lieve SuperXMacho. Kun je een grotere foto plaatsen? EN ons vertellen of je een jongen of een meisje bent?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:03 schreef superXmacho het volgende:
Als jullie grotere foto willen kunnen jullie dat ook gwn vriendelijk vragen inplats van die vage antwoorden te geven en te hopen dat ik jullie hint begrijp..
Laat je toch niet op de kast jagen, zoals ik al zei. Ze zitten je gewoon te fokkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:03 schreef superXmacho het volgende:
Als jullie grotere foto willen kunnen jullie dat ook gwn vriendelijk vragen inplats van die vage antwoorden te geven en te hopen dat ik jullie hint begrijp..
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:31 schreef DSS24 het volgende:
Ik weet niet of die puntkaak je al opgevallen is, anders wil ik je er toch even op wijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |