Foto is al weg, wilde ik meteen al doen, maar anders is mijn punt een beetje raar. Je zal trouwens niks vinden, alleen wat resultaten over games, DealExtreme en wat andere shit. En wat kan een foto mij schelen? Ik zou haast een fotoboek openen, maar ik heb maar 1 foto van mezelf op de PC staanquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben MacorgaZ as we speak aan het Googlen.
Nee, wel dat er zwakkeren zijn die hard gemaakt moeten wordenquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:42 schreef sinadO het volgende:
Is het nou echt zó moeilijk te accepteren dat niet iedereen hetzelfde is? Is dat te moeilijk voor je MacorgaZ?
Tja, ik was er inderdaad al achter dat jij een zwaar oninteressante internet identiteit hebt.. Niets te vinden behalve wat tech-gerelateerde Shizzel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Foto is al weg, wilde ik meteen al doen, maar anders is mijn punt een beetje raar. Je zal trouwens niks vinden, alleen wat resultaten over games, DealExtreme en wat andere shit. En wat kan een foto mij schelen? Ik zou haast een fotoboek openen, maar ik heb maar 1 foto van mezelf op de PC staan.
Moeten. En dat bepaal jij...?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:57 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, wel dat er zwakkeren zijn die hard gemaakt moeten worden
Wat is dit nu weer voor taal?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:56 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wtf is dit nou weer voor taal
Tsja, in het leven dien je je nu eenmaal aan te passen aan de maatschappij/groep, of anders heb je de keuze om af te haken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:00 schreef sinadO het volgende:
[..]
Moeten. En dat bepaal jij...?
En trouwens, genadeloos pesten is per definitie niet hetzelfde als hard maken. Eerder kapot maken.
Als jij zo graag een oermens wil blijven, mjaquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:04 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Een natuurlijk iets, wat er al sinds de oertijd ingebakken zit.
M.a.w. jij maakt de keuze om je te gedragen als holbewoner.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:04 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Een natuurlijk iets, wat er al sinds de oertijd ingebakken zit. Zo werkt het met de mens. Dat er tegenwoordig internet is waardoor dergelijke figuren elkaar aanpraten dat ze lekker zelf moeten blijven wie ze zijn doet daar niets aan af.
De domme stank van jouw kant ruik ik anders al op kilometers afstand.quote:Leer gewoon je bek te houden met je domme vragen en ga niet irritant eigenwijs lopen doen, dan kom je al een heel eind.
Welkom in KLBquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:40 schreef sinadO het volgende:
Ik word droevig van sommige reacties in dit topic. Ik wist dat mensen zwak waren maar dit... Laat maar, ik ga hier geen energie meer aan verspillen. Iets met bierkaai en zo.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef Dayuum het volgende:
Als je gepest word en gewoon naar je mentor gaat en er wat van zegt dan gebeurd het niet zo snel weer
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Of dat je zo met je pa op school komt die de pesters ff gaat toespreken
Wat zou ik graag willen dat jij met mij had geruild op de basisschool en 1e klas totdat ik die gast eindelijk stil kreeg..quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:57 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, wel dat er zwakkeren zijn die hard gemaakt moeten worden
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:20 schreef McKillem het volgende:
De grootste opzoeken en die gewoon kapotmaken werkt doorgaans het beste inderdaad.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:39 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan toen ik gepest werd
![]()
En toen werd ik zelf pestkop
Nee, jij hebt er wat aan gedaan, en hebt geleerd om voor jezelf op te komen. Iets wat je later echt nog wel van pas gaat komen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wat zou ik graag willen dat jij met mij had geruild op de basisschool en 1e klas totdat ik die gast eindelijk stil kreeg..
Dán wist jij hoe het zou voelen. En nee, het heeft niets, maar dan ook niets met hard maken te maken, eerder met kapot maken.
Niet bepaald, mijn zelfvertrouwen is nml nooit meer 100% geweest door de periode groep 7 t/m halverwege 1e klas.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:09 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er wat aan gedaan, en hebt geleerd om voor jezelf op te komen. Iets wat je later echt nog wel van pas gaat komen.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef Dayuum het volgende:
Als je gepest word en gewoon naar je mentor gaat en er wat van zegt dan gebeurd het niet zo snel weer
Dat is dus echt bullshitquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef Dayuum het volgende:
Ligt er ook aan tegen wie je het doet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:03 schreef RobertVH het volgende:
[..]
![]()
Beste manier blijft toch gewoon tikken uitdelen volgens mij
Grotere bs dan deze zin heb ik zelden gelezen. Bij ons waren bijna altijd de mensen met een raar uiterlijk oid de lul, die kregen dan tijdens de gymles te horen dat ze buiten in elkaar gemept zouden worden, zonder welke reden dan ook. Het is allemaal goed en wel dat je thuis anaal vernederd wordt door je schoonvader, maar kom het niet uitleven op de zwakke kinderen op school. Dat is echt primitief gedrag van het niveau "loverboys" (die zoeken ook de onzekere mensjes uit).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:50 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Wat een slappelingen. Mensen die gepest worden hebben dit vaak zelf uitgelokt, en zeker als je langdurig gepest wordt dan heb je dat vaak zelf in de hand.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:04 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Tsja, in het leven dien je je nu eenmaal aan te passen aan de maatschappij/groep, of anders heb je de keuze om af te haken.
Een natuurlijk iets, wat er al sinds de oertijd ingebakken zit. Zo werkt het met de mens. Dat er tegenwoordig internet is waardoor dergelijke figuren elkaar aanpraten dat ze lekker zelf moeten blijven wie ze zijn doet daar niets aan af.
Leer gewoon je bek te houden met je domme vragen en ga niet irritant eigenwijs lopen doen, dan kom je al een heel eind.
Toch zit er een kern van waarheid in dat je je, zeker tijdens je lagere en middelbare schooltijd tegen pesten kan wapenen, door in de 2e klas middelbare school niet met een Mickey Mouse trui te gaan lopen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:50 schreef McKillem het volgende:
[..]
Voordat ik de maatschappij me laat voorschrijven hoe ik alles moet doen he....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |