Ik ook niet, ik ga pimpen in damsco jwz.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben er vanavond niet.
Moet oppassen bij zoeen huis.
Waar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:26 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga pimpen in damsco jwz.
Link?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:28 schreef afcajos het volgende:
OH NOEZ DRIBBEL HEEFT EEN ANTI AFCAJOS TOPIC GEMAAKT
bij zo'n geil 18 meisje met kleine tetten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben er vanavond niet.
Dat zei ik al 10 minuten geleden tegen jos!!!quote:
Nee, uit dat ONZ topic.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
whahaha wtf jordy zelf gemaakt?
Hebben ze daar geen internet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben er vanavond niet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
jos zegt:
fap maar op jordys zusje
Ik heb geen toestemming gegeven om dit te plaatsen! ik eis een maandban wegens privacyschendingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:37 schreef De_Ananas het volgende:
jos zegt:
fap maar op jordys zusje
Deze is echt te briljant voor woordenquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo? Jij kan toch met een mes de badkamer open maken als ze staat te douchen
Betaal je mijn borgsom ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je krijgt een ''I Love Smegma'' shirt als je het doet
quote:
JOOO heb je ook t-shirts met FREE ONUR als hij in de gevangenis komtquote:
Binnekort!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
JOOO heb je ook t-shirts met FREE ONUR als hij in de gevangenis komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn dorp is 11+ meerderjarigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In Brabants is dat meerderjarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
In mijn dorp is 11+ meerderjarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ga eens doodquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:16 schreef De_Ananas het volgende:
jos zegt:
llol ik druk op play, en net zet mijn winamp shuffle village people - born te be alive aan
jos zegt:
JOS IS HOMO
jos zegt:
en dat liedje
Noem je me zo voortaan, minderjarig meisje?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:18 schreef afcajos het volgende:
Ik probeer op msn aan een minderjarig meisje uit te leggen dat 2 zoenende vrouwen WEL opwindend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |