Moet raar lopen dat ze die niet gaan draaien, maar het is inmiddels al wel weer bijna 2 maanden geleden dat Alphabeat zelf op een podium in Den Haag riep dat het de nieuwe single was.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft uiteraard even op Alphabeat - 10.000 Nights Of Thunder gestemd.
Wordt echt tijd dat 3FM die gaat draaien
Waarheid als eenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft uiteraard even op Alphabeat - 10.000 Nights Of Thunder gestemd.
Wordt echt tijd dat 3FM die gaat draaien
ow ok. Laat even weten als hij C-mon & Kypski ft. Pete Philly - Make my day of Switchfoot - Oh! Gravity heeft gedraaid.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel draait om ongeveer 19.50 altijd een request en tussen 21.00 en 22.00 alleen maar requests.
Dankjewel!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had je vandaag nog niet feliciteerd
van harte
Dankje!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Feli Fievel!
En hoe oud? 15 pas? Je komt ouder over
Yep.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet raar lopen dat ze die niet gaan draaien, maar het is inmiddels al wel weer bijna 2 maanden geleden dat Alphabeat zelf op een podium in Den Haag riep dat het de nieuwe single was.
Beledigingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dankje!
Is dat een compliment of.. ?
Dankjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Belediging
Nee, je komt veel volwassener over dan 15, en da's uitzonderlijk voor een jongenCompliment dus
Hoihoi! Thanksquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoi, aangenaam en gefeliciteerd.
Ik had het al geroepen, maar nu nog een keer: gefeliciteerd!quote:
Dankjewel! Ik had nog niet alles teruggelezenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik had het al geroepen, maar nu nog een keer: gefeliciteerd!
Ze hebben het blijkbaar opgegeven om in koor "Hallo" te roepen, dus nu lossen ze elkaar afquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Máar één iemand in t telefoonteam?
Rick en Maricha, maar ik denk dat Maricha ergens anders mee bezig was.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Máar één iemand in t telefoonteam?
Juistemquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Rick en Maricha, maar ik denk dat Maricha ergens anders mee bezig was.
Goed nieuws trouwens dat je vanaf het voorjaar niet meer helemaal naar Schiphol hoeft om koffie te halenquote:
Dankjewel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je die voor je verjaardag gekregen?
Gefeli trouwens.
Ja, dan ben ik al weg... Maar ik ben sneller op Schiphol met de trein dan Amsterdam CS denk ikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed nieuws trouwens dat je vanaf het voorjaar niet meer helemaal naar Schiphol hoeft om koffie te halen
Of ben je dan allang weg?
Je moet er zeker nog lang niet aan denken om weer weg te gaan? ;-).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:21 schreef De_Stagiair het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik al weg... Maar ik ben sneller op Schiphol met de trein dan Amsterdam CS denk ik
Ow, ik dacht om alle FOK!'ers te kunnen uitnodigenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik houd overigens zaterdag mn verjaardag, dus ik moet voor die tijd een extra woning voor die pallet cadeautjes proberen te regelen.
Ik hoorde ze alleen maar. Hoewel het niet uitgesloten is dat ik Angus Young zomaar op straat tegen kom.quote:
Ohja, helemaal vergeten!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht om alle FOK!'ers te kunnen uitnodigen
Hier ga ik ook wel mee akkoordquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Had iemand deze plaat niet aangevraagd?
Geweldig inderdaadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef toma het volgende:
Fantastisch nummer weer van Pete philly
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ohja, helemaal vergeten!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |