Presentatie stelt niks voor, al die gasten zijn volstrekt inwisselbaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt zwaar irritant.
Over de presentatie kan ik dan weer niets zeggen, die heb ik niet echt meegekregen. Was vooral druk aan het werk.
Je hebt Evers die isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt zwaar irritant.
Over de presentatie kan ik dan weer niets zeggen, die heb ik niet echt meegekregen. Was vooral druk aan het werk.
Viel me gelijk opquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Viel me net pas op dat die plaat gecensureerd is.
Huh? Waar dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Viel me net pas op dat die plaat gecensureerd is.
Misschien dat ik em steeds op een later tijdstip hoorde en dat dan de ongecensureerde gedraaid werd.quote:
Every day is fucking perfectquote:
Vaag is dat af en toe hèquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm, ik ga ff douchen, mss tot straks! (ik schreef net "tot strand")
ej michiel. Kun je mn requestje draaien? (Switchfoot - Oh! Gravity)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef MichielV het volgende:
Yoooooo!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:13 schreef MichielV het volgende:
Yoooooo!
Nederlands is een goeie 3e plaats.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Michiel houdt wel weer van een potje frans lullen, zijn sterkte taal naast engels
Even voor de mensen zonder beeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat de band waarvan Michiel nu een t-shirt draagt op de playlist staat.
Infadelsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:20 schreef toma het volgende:
[..]
Even voor de mensen zonder beeld.
Wat staat er op het shirt?
Ik denk het wel, want je moet je naam en maat sms-en als Infadels gedraaid wordt en dan krijg je ook een shirtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat de band waarvan Michiel nu een t-shirt draagt op de playlist staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |