Je moeder is een hoer,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:35 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wrm ben je dan weer een breezer sletje ..
zal ik je vertellen wie een kansloze slet is..
je moeder. .. dus bek houden hoeren jong oftelwel hou je bek ken je plek..
Eigelijk ben je geen hoeren jong maar een slettenjong maar ja hoeren jong klinkt beter..
Je bevestigt hierbij dat je een kankerbreezerslet bentquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:35 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wrm ben je dan weer een breezer sletje ..
zal ik je vertellen wie een kansloze slet is..
je moeder. .. dus bek houden hoeren jong oftelwel hou je bek ken je plek..
Eigelijk ben je geen hoeren jong maar een slettenjong maar ja hoeren jong klinkt beter..
nie ben nie zoon figuur die s' avond doelloos rond zwerft..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:53 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Je bevestigt hierbij dat je een kankerbreezerslet bent![]()
Moet je niet hangen op straat met je chickies en boys?
Je typstijl zegt genoeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
nie ben nie zoon figuur die s' avond doelloos rond zwerft..
en ben geen slet
Wellesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
en ben geen slet
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:11 schreef BereNDD het volgende:
[..]
I'm a lancerrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
Moet je er vooral zo op ingaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
en ben geen slet
.. laat ze maar..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je er vooral zo op ingaan.Vinden ze alleen maar leuk.
Een lelijke breezerslet, gadverdammequote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
.. laat ze maar..
En trowuens sletjes zijn van die mooie meisjes die dat best weten..
Anders proberen ze het ook nie.
Ben ik mooi?? NEE
DUS discusie gesloten
AMEN!
Als mijn zusje met hem zou thuiskomen, had ik meteen het licht uit zijn ogen geslagen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:53 schreef TommyGun het volgende:
I'm a dancerrrrrrrrrrr
[ afbeelding ]
O wee als je de verkeerde uitzoekt...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef kyraaa het volgende:18 jaar...
doe het dan meteen goedkies ze van 24-30, heb je er nog wat aan
Je kunt het zo'n jongen toch niet kwalijk nemen dat 'ie elke kans aangrijptquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als mijn zusje met hem zou thuiskomen, had ik meteen het licht uit zijn ogen geslagen.
M.b.t. het eerste punt: die jongen zoekt alleen maar aandacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je kunt het zo'n jongen toch niet kwalijk nemen dat 'ie elke kans aangrijpt![]()
Je zusje, daar zou je mee moeten 'praten'!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als mijn zusje met hem zou thuiskomen, had ik meteen het licht uit zijn ogen geslagen.
17 jaar, knap uiterlijk, intelligent, vriendelijk en behulpzaam, trouw, ben ik geschikt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:07 schreef Daniane het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik met een gast van 20 heb op dit moment... Naja kan ik nu wel zeggen maar als ik verliefd ben...
oh god nee wil ik niet aan denken op dit moment.
Ja. als je maar begrijpt dat nee nee is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:54 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
17 jaar, knap uiterlijk, intelligent, vriendelijk en behulpzaam, trouw, ben ik geschikt?
Hey sletjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
en ben geen slet
haha poging mislukt..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:35 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Hey sletje![]()
Wil je me vanavond pijpen weer? Krijg je wel een 10'tje beltegoed van me...
Xjus
Als ie slim is geeft ie een heel mobieltje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha poging mislukt..
heb abo..
zo als iedereen die een beetje geld heeft. beltegoed is voor.. sloebers..
Oja dat geeft een pooier aan zijn nieuwe vngst want hij gata der toch geen 2 jaar over doen om haar zo ver te krijgen..
nee joh dat moet je niet zeggen, daar vallen vrouwen tegenwoordig helemaal niet op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:54 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
17 jaar, knap uiterlijk, intelligent, vriendelijk en behulpzaam, trouw, ben ik geschikt?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha poging mislukt..
heb abo..
zo als iedereen die een beetje geld heeft. beltegoed is voor.. sloebers..
Oja dat geeft een pooier aan zijn nieuwe vngst want hij gata der toch geen 2 jaar over doen om haar zo ver te krijgen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |