Dude, ik had alles op tijd geregeld, vervolgens ben ik 3 weekjes op vakantie geweest.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef Teteteterek het volgende:
kom je wel lekker op tijd mee
Tja, dat is hun probleem niet natuurlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dude, ik had alles op tijd geregeld, vervolgens ben ik 3 weekjes op vakantie geweest.
Wat mijn goed recht is.
Echter, de site van studielink geeft blijkbaar alleen je eerste voorkeur door, waar ik voor was uitgeloot.
Dus de UVA weet niet eens dat ik daar wil studeren. Is dit mijn schuld? Dacht het niet.
Mijn vriendin had al een hele tijd in de gaten dat haar toelage niet klopte. Door scheidingen van haar ouders was aan het gehele verhaal geen touw meer vast te knopen.. ook de vele telefoontjes naar de ib groep leverde niets op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef Curri het volgende:
IB groep, ik haat dat ook hoor
Laatst had ik 43 focking minuten wachttijd..
Nee, het is verboden om op vakantie te gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:27 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Tja, dat is hun probleem niet natuurlijk
Nee, maar daardoor krijg je dus wel dit gezeikquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee, het is verboden om op vakantie te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |