Die is pas op tv geweestquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:39 schreef dawg het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een film waarin een gast onterecht veroordeeld wordt tot verblijf in een gesticht, alwaar de hoofdarts daar experimenteert met patienten in dwangbuizen, in de lades van het mortuarium worden gestopt, volgespoten met LSD. Heel erg gaaf, iemand die weet hoe die heet?
Okay, altijd!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nu mag jij met mij meezingen, SingStar stijl
The patient toevallig?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:39 schreef dawg het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een film waarin een gast onterecht veroordeeld wordt tot verblijf in een gesticht, alwaar de hoofdarts daar experimenteert met patienten in dwangbuizen, in de lades van het mortuarium worden gestopt, volgespoten met LSD. Heel erg gaaf, iemand die weet hoe die heet?
The Jacket, net opgezocht.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:42 schreef dawg het volgende:
Ik weet het niet. Ik zal eens opzoeken, als IMDB het weer doet.
Ja die!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
The Jacket, net opgezocht.
Geen dank.
Euh, die ene die ik heel leuk vind heeft een vriendje maar ze blijft de hele tijd met me flirten. Trek het heel slechtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoest met de schotse dames lassies
Ja, een gefeliciteerd, je mag nu voor de rest van je leven gaan werken-pakket. Met o.a. een lunchtrommelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:46 schreef Kluts het volgende:
Wat heb je nou uiteindelijk gekocht?
Leuk toch? Wat is een kadobon voor de Saturn?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:48 schreef Tegan het volgende:
Ja, een gefeliciteerd, je mag nu voor de rest van je leven gaan werken-pakket. Met o.a. een lunchtrommel, een fotolijstje met zijn vriendin erin (voor op zijn bureau op het werk, en nog een paar onzindingen. Hij is echt moeilijk om iets voor te kopen, dusja. Hiermee moet hij het maar doen.
Het was dit, of een cadeaubon voor de Saturn.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, een gefeliciteerd, je mag nu voor de rest van je leven gaan werken-pakket. Met o.a. een lunchtrommel, een fotolijstje met zijn vriendin erin (voor op zijn bureau op het werk, en nog een paar onzindingen. Hij is echt moeilijk om iets voor te kopen, dusja. Hiermee moet hij het maar doen.
Die was er niet zo blij mee?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
De Saturn is zo'n megagrote electronicawinkel (ze hebben echt alles daarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leuk toch? Wat is een kadobon voor de Saturn?
Dan krijgt hij die vast al een van iemand andersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
De Saturn is zo'n megagrote electronicawinkel (ze hebben echt alles daar) hier in Tilburg. En hij is wel een beetje een computernerd, dus die had hij altijd wel kunnen gebruiken
.
Tof dat je het leuk vindt, want ik heb nog zo mijn twijfels. Ik loop nu overal te zoeken of ik er nog iets bij kan doen. Ik zoek een slotje (voor alle bedrijfsgeheimen ofzo)quote:
Een stressballetje natuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof dat je het leuk vindt, want ik heb nog zo mijn twijfels. Ik loop nu overal te zoeken of ik er nog iets bij kan doen. Ik zoek een slotje (voor alle bedrijfsgeheimen ofzo). Iemand nog een idee?
Oeh, ik heb nog een voodoopoppetjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:54 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Een stressballetje natuurlijk.
Of een tandestoker-voodoopoppetje
Standaard kantooronzin is altijd leuk. Kijk anders ff bij de expo ofzo, daar hebben ze ook vaak van die spelletjes die je kan doen op kantoor als je je verveelt. of zo'n ding met een aantal van die balletjes eraan die blijven tikken. (zo'n natuurkunde-ding) dat staat in films ook altijd op een bureau.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof dat je het leuk vindt, want ik heb nog zo mijn twijfels. Ik loop nu overal te zoeken of ik er nog iets bij kan doen. Ik zoek een slotje (voor alle bedrijfsgeheimen ofzo). Iemand nog een idee?
Van die zenuwe dingenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Standaard kantooronzin is altijd leuk. Kijk anders ff bij de expo ofzo, daar hebben ze ook vaak van die spelletjes die je kan doen op kantoor als je je verveelt. of zo'n ding met een aantal van die balletjes eraan die blijven tikken. (zo'n natuurkunde-ding) dat staat in films ook altijd op een bureau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |