Kun je nagaan, na 7 jaar zijn ze bij Apple nog steeds niet in staat om een goed programma te maken.quote:
Zuurquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:34 schreef McKillem het volgende:
iTunes is inderdaad zuur. Zwaar zuur.
Zuur ja.quote:
Correct.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:42 schreef Lod het volgende:
[..]
Kun je nagaan, na 7 jaar zijn ze bij Apple nog steeds niet in staat om een goed programma te maken.
Linuxquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:56 schreef supertard het volgende:
Poll: Microsoft of AppleMicrosoft Apple
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik gebruik nog steeds wpm classic, met een mooie codec pack werkt het films afspelen veel beter dan met andere media playersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Itunes is een heerlijk muziek programma.
Ditibeten kunnen beter windows media player classic gebruiken.
Lekker met play, pauze en stop drukken en een groot kruisje rechtsboven.
[ afbeelding ]
Ga weg man. Itunes is gewoon ruk. Openklikken moet mijn laptop over nadenken, verkleinen moet mijn laptop over nadenken. Opstarten kost gewoon seconden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Itunes is een heerlijk muziek programma.
Ditibeten kunnen beter windows media player classic gebruiken.
Lekker met play, pauze en stop drukken en een groot kruisje rechtsboven.
[ afbeelding ]
Zuur?quote:
Op 3 pc's geïnstalleerd en nooit geen problemen gehad. Jah, in 2001 had het nog kinderziektes.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:42 schreef Lod het volgende:
[..]
Kun je nagaan, na 7 jaar zijn ze bij Apple nog steeds niet in staat om een goed programma te maken.
Ik heb het niet over problemen. Ik heb het over een bloatware programma die veel te veel resources vreet, onhandig is en mijn hele muziekcollectie in de war schopt. Alleen hierin blijkt de grote kracht van Apple: rotzooi met een mooi schilletje verkopen en daarbij de armzaligen die erin trappen ook nog te laten denken dat het geweldig is.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:27 schreef Devlinsect het volgende:
Op 3 pc's geïnstalleerd en nooit geen problemen gehad. Jah, in 2001 had het nog kinderziektes.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:14 schreef Devlinsect het volgende:
Windows 98
Laten we het dan maar niet hebben over hun falende hardware.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:42 schreef Lod het volgende:
[..]
Haha, lod beheert zijn muziekcollectie handmatigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:05 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik heb het niet over problemen. Ik heb het over een bloatware programma die veel te veel resources vreet, onhandig is en mijn hele muziekcollectie in de war schopt. Alleen hierin blijkt de grote kracht van Apple: rotzooi met een mooi schilletje verkopen en daarbij de armzaligen die erin trappen ook nog te laten denken dat het geweldig is.
En wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Haha, lod beheert zijn muziekcollectie handmatig
Dat dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:26 schreef TC03 het volgende:
iTunes is makkelijk om je muziek netjes te archiveren, maar als ik muziek gewoon af wil spelen enzo gebruik ik toch liever Winamp. Lekker snel en 1000x functioneler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |