Een Golf.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Denken dat iemand jaloers is als ze een Eos een wijvenbak vinden.
Die hebben gewoon gelijk.
Een cabrio is gewoon meer typisch iets voor een knappe vrouw met een zonnebril.
Maar een jonge dude in een Eos![]()
Koop dan een Golf.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het boeit me geen drol in wat voor auto ik rijd, zolang ie maar rijdt. En ja natuurlijk heb ik wel een wens qua auto's alleen dat duurt nog even en is qua verbruik en onderhoud toch niet te betalen voor een student
Ik rij nu een Mazda 121 1.8diesel uit 1999, gekocht voor ¤1600 (in zeer goede staat). Ach het rijdt, en velen die je uitlachen hebben niet eens een auto.![]()
Ohja de auto die ik wil:
[ afbeelding ]![]()
amerikaanse auto'squote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
Die oude Amerikanen, DAT zijn pas auto's!
Je kunt zeggen wat je wil, maar dat type BMW blijft gewoon mooiquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:44 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Als je een nieuwe auto koop, koop er dan van je zuur verdiende leengeld van Postkrediet iniedergeval een status auto:
Zoals deze BMW 318CI uit 2001
[ afbeelding ]
Je moet de 318CI aanduiding wel effe veranderen in een 330CI
Vanaf nu zal heel Fok! je benijden en zeggen dat je een patser bent ze zullen reacties geven zoals:
Mensen die denken dat een BMW status geeft![]()
Mensen die niet genoeg geld kunnen lenen voor een echte 330CI![]()
Maar je weet zelluf als je in deze bolide langs de MILFS van 22 jaar rijd die MBO Toerisme doet checken ze je zeker wel na man!
En met je lengte komt het ook goed je kan die stoelen helemaal zo naar achter doen zodat je zowat ligt![]()
Je ziet toch zelf hoe blij die mensen in de reclame zijn als ze geldlenen!
Helaas is dat niet echt een optie. Ik heb die auto niet uit luxe, maar voor m'n werkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:31 schreef garnage-patrick het volgende:
TS.
je auto wegdoen, dan kan je pas makkelijk geld sparen.
mijn auto werd totallos gereden, kreeg daar wel leuk geld van de verzekering van terug. maar na 2maand had ik een andere, velere nieuwere auto. (zelfde prijsklassen als de 1e gen. volvo v40)
en ik ben ook een student, enige verschil was dan, dat ik in de vakantie 2maand 40uur per week gewerkt had, en dat ik geld van verzekering terugkreeg.
dus je huidige auto verpatsen, en dan tijdje op spaarmodus, dan heb je je volgende bak zo!
Dat is inderdaad waar. Al zijn de meeste medestudenten al aardig onder de indruk dat ik een auto kan betalen, met airco, elektrische ramen en spiegels etc.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik rij nu een Mazda 121 1.8diesel uit 1999, gekocht voor ¤1600 (in zeer goede staat). Ach het rijdt, en velen die je uitlachen hebben niet eens een auto.![]()
Juist wel die oude! Eind jaren '60/begin jaren '70.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:05 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
amerikaanse auto's
Sommige zijn wel ok maar niet die hele oude.
[ afbeelding ]
Dees wel stoer:P:P
Wat studeer je dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Al zijn de meeste medestudenten al aardig onder de indruk dat ik een auto kan betalen, met airco, elektrische ramen en spiegels etc.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:56 schreef MaGNeT het volgende:
Koop dan zoiets:
[ afbeelding ]
Past wél in je budget en lekkere stoelen.
Dat vind ik dan weer niks. Juist de vormen van de V40 zijn okay, deze is me dan weer net te hoekigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:56 schreef MaGNeT het volgende:
Koop dan zoiets:
[ afbeelding ]
Past wél in je budget en lekkere stoelen.
Zo weinig mogelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:35 schreef Arclight-S het volgende:
Wat was je budget eigenlijk?
'97.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:53 schreef B.E.D het volgende:
Welke bouwjaar is je Almera.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |