Zooo stoer ventje op internetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:23 schreef RozeAnjer het volgende:
MBO
HBO_!
oh he ik was hier al eerder geweest
Ik zeg niet dat die politiedinges meer krediet heeft. Maar ik geef alleen even aan dat je poging tot het maken van een fail naar een ander redelijk epic voor jezelf afgelopen isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:26 schreef flipp. het volgende:
[..]
Nee dan kom jij met de thesaurus van de politieacademie aan, die heeft lekker veel krediet....
Maar sowieso wat een kankergezeik. Wat maakt het nou uit dat iemand op het HBO zich student noemt (wat ze naar mijn mening ook gewoon zijn, scholier is iemand die op de havo mavo enzo zit iemand die op een vervolgopleiding zit (MBO / HBO / WO) is gewoon een student) krijg je er een harde plasser van ofzo dat je als WO'er het alleenrecht op de titel student zou hebben?
niets, er is alleen iets mis met scholieren die zichzelf student noemenquote:
Ik wacht op dhr. BK_102, die dacht met zijn HTS wel even mijn manager te worden. Dít is pas misplaatste arrogantie, van een HBO-er nog wel!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:47 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Zeg maar fail
Later ben ik jouw manager...
Kijken wie er dan zwaar FAIL doet
Waarom denk je dat ik met een boog om al dat tuig heen loopquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:39 schreef Chillah.Bee het volgende:
[..]
Zooo stoer ventje op internetin het echt loop je met een boog om alle MBO'ers en ook HBO'ers heen, zielig figuur.
Dudequote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:28 schreef reetveter het volgende:
Zelden zulks een goed topic gezien
PATAT, VLIEGVELD, PATAT, HBO FTW
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef zquing het volgende:
[..]
niets, er is alleen iets mis met scholieren die zichzelf student noemen
Omdat je een bang en triest ventje bent dat op internet status aan z'n opleiding denkt te kunnen ontlenenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:05 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met een boog om al dat tuig heen loop![]()
_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |